Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lin-da
#276761
Hallo,

Weer even een vraagje.
Ik ben nog steeds aan het speuren naar kvv.
Nou krijgen ze hier sinds vrijdag prins, maar kan nu ook hier dicht in de buurt aan carnibest komen, dit is ook wat goedkoper, alhoewel me dat niet heel erg uitmaakt hoor, als ze maar goede voeding krijgen.
Weten jullie wat beter is, carnibest of prins?

Gr linda
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276780
ik zelf zou ook voor carnibest kiezen ,maar eigenlijk moet je gewoon kijken waar je hond het beter op doet.
Prins is trouwens hetzelfde als energique .
Door Borke
#276783
Wij hebben Prins, Carnibest en BIBI gevoerd.

Van Prins kregen we voor mij gevoel iets meer ontlasting.
Prins is duurder en de verpakking is erg handig voor een kleine hond, maar als je hond grote hoeveelheden gaat eten, dan heb ik liever zo'n kiloworst van CB of BIBI.
De verpakkingen van Prins daar zit veel lucht in (2.5 kg in schijven van 100 gr. in een doos) en die dozen zijn net te hoog om in de laden van onze vriezers te passen.
Voordeel van Prins is dat ze het in sommige dierenspeciaalzaken verkopen, alleen hebben ze daar niet altijd voldoende op voorraad is mijn ervaring.

Als je het 1-2 dagen in de week wilt geven dan maakt het niet zoveel uit, maar als je zoals wij de hele week vers geeft, dan kies ik geen Prins meer (het is flink duurder ook trouwens, vorig jaar E 9.95 voor 2.5 kg).

Groetjes,
Door Ollie
#276868
Prins is hetzelfde als energique idd, ik heb het idee dat er in carnibest wat te veel bot zit, omdat Belfi elke keer verstopt raakt als ze carnibest krijgt!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276871
[quote="Ollie"]
Prins is hetzelfde als energique idd, ik heb het idee dat er in carnibest wat te veel bot zit, omdat Belfi elke keer verstopt raakt als ze carnibest krijgt!
[/quote]

Het lijkt me stug dat dat door een teveel aan bot in de cb is.
Er zit volgens mij een normale hoeveelheid gemalen bot in.
Door Ollie
#276874
[quote="sylvia"]
Het lijkt me stug dat dat door een teveel aan bot in de cb is.
Er zit volgens mij een normale hoeveelheid gemalen bot in.

[/quote]

Tja ik zeg ook ik heb het idee dat er te veel bot inzit, omdat Belfi verstopt raakt van de carnibest!

Ik weet het anders ook niet.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276875
[quote="Ollie"]
Tja ik zeg ook ik heb het idee dat er te veel bot inzit, omdat Belfi verstopt raakt van de carnibest!

Ik weet het anders ook niet.
[/quote]

Rare kat en een rare hond ;D
Door Ollie
#276881
[quote="sylvia"]
Rare kat en een rare hond ;D
[/quote]

Ja dat ben je onderhand van mij wel gewend hé ;D

Maar Belfi is een heeeel speciaal hondje :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#276902
[quote="Ollie"]
Ja dat ben je onderhand van mij wel gewend hé ;D

Maar Belfi is een heeeel speciaal hondje :-*
[/quote]

Ze kan ook verstopt raken omdat de CB vetter is dan de Energique. Maar van teveel bot is echt geen sprake, zeker niet t.o.v. de Energique. Het zijn gewoon 2 heel verschillende producten waar 1 hond dan ook heel verschillend op kan reageren.
Door Ollie
#276908
[quote="Angelique"]
Ze kan ook verstopt raken omdat de CB vetter is dan de Energique. Maar van teveel bot is echt geen sprake, zeker niet t.o.v. de Energique. Het zijn gewoon 2 heel verschillende producten waar 1 hond dan ook heel verschillend op kan reageren.
[/quote]

Kunnen ze ook verstopt raken van vet? Ik dacht juist dat de ontlasting dan juist dunner zou worden ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#276915
[quote="Ollie"]
Kunnen ze ook verstopt raken van vet? Ik dacht juist dat de ontlasting dan juist dunner zou worden ???
[/quote]

Ja, dan kan 2 kanten op. Letterlijk ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door