Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sieppus
#2767454
Mijn zwaar allergische hond Bink staat nu al 2 jaar op Kvv en we barfen zo nu en dan ook een dagje.
De Prednoral is afgebouwd tot nihil.
Nu valt me op dat hij steeds donkerder wordt van kleur, eerder was hij gestroomd, licht met donker bruin.
De stroming wordt steeds donkerder.
Waar kan dit aan liggen? Of wordt hij gewoon oud?? :biggrin2:
Door suzanne 1
#2767485
Hoeft niet door het vlees te komen maar mijn ervaring is dat de pigmentering wel beter tot zijn recht komt als ze vlees krijgen. Jamey is gestroomd net als 2 broers van hem. De andere 2 krijgen brok en Jamey vlees. Jamey is het donkerste. En dus ook het mooiste gestroomd, tenminste bij ons ras zien ze graag veel pigment en dan is dit dus beter. Nu heb ik Jamey vanaf 8 weken op vlees staan dus weet niet hoe hij er anders uit gezien zou hebben maar het verschil met zijn broertjes is echt mega.
#2767738
Mijn nieuwe hondje staat nu een week op vers. De bruine kleur van zijn vacht was in het begin flets, nu na een week is er al een behoorlijk verschil te zien: het fletse is weg, en de kleur heeft zich verdiept.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2767779
Annemarie Rijnveld schreef: Mijn nieuwe hondje staat nu een week op vers. De bruine kleur van zijn vacht was in het begin flets, nu na een week is er al een behoorlijk verschil te zien: het fletse is weg, en de kleur heeft zich verdiept.
Ik wil hem toch wel is zien hoor  ;) of lukt het niet met de foto's
Door nienk
#2768006
Reus is sinds dat hij qua allergie beter gaat (dus sinds hij volledig op vers staat) ook donkere geworden (zijn bruine delen) en witter (het wit). Hij krijgt ook meer 'sproeten' (kleine bruine vlekjes in het wit) en begint in zijn snoet grijs te worden, maar dat wijdt ik maar aan de leeftijd. (hij wordt van de winter 5)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door