Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2767707
Er zijn hier weleens topics geweest waar je die goed kon bestellen.
Waar was dat?!
En is er een max aan hoe hoog de brander mag zijn?! Ik heb een leuke lantaarn gezien waarvan ik dacht dat hij ook voor geurmelts was maar dat staat er niet bij op de site.
#2767735
M@rina schreef: Ik vind zeperoge geurtjes erg lekker dus pas gewassen wasgoed ben de naam ff kwijt en Garden path is ook zo lekker.
Fresh Cotton? Die had ik dus ook besteld omdat ik dacht dat ik die heel lekker zou vinden, maar die viel mij tegen. Ik heb ook de melts van 9 gram gehad, maar die van pure soap zijn groter, voordeliger en bevallen mij beter.
#2767736
Nadia schreef: Ik heb ze nu van Bomb.
Ik kan er alleen nog niet helemaal aan wennen dat de wax niet verdampt. Dat je moet wachten tot het weer gestold is eer je kunt wisselen.
Giet het gewoon leeg!
#2767775
Het waxinelichtje aansteken tot het net aan begint te smelten. Dan met een keukenpapiertje eruit halen en weggooien ;-)
(wel even lichtje uitblazen). Goed schoonvegen , dat er niets achterblijft.
Nieuwe melt erin; lichtje weer aan.. klaar ;-)

Ik zweer bij www.waxmelts.nl

Suzanne
Door Nadia
#2767808
Tja  maar Suzanne, ik vind dat onhandig. Ik wil achter elkaar door kunnen branden.
Ik neem trouwens het bakje met gestold vet, en houd dat een paar seconde onder de warme kraan. Dan wip je het er zo uit.
#2767809
Suzanne schreef: Het waxinelichtje aansteken tot het net aan begint te smelten. Dan met een keukenpapiertje eruit halen en weggooien ;-)
(wel even lichtje uitblazen). Goed schoonvegen , dat er niets achterblijft.
Nieuwe melt erin; lichtje weer aan.. klaar ;-)

Ik zweer bij http://www.waxmelts.nl

Suzanne
Zo doe ik het ook idd:-)
Ik heb scentchips in allerlei geurtjes
Door K&D
#2767833
Ik gebruik ook altijd scentchips. Heerlijk en inmiddels zijn ze hier ook wat makkelijker verkrijgbaar. Ik ken al wel 3 winkels. ::)
Geurbranders heb ik in meer smaken. Ik mik ook rustig alles bij elkaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door