Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Daantje
#2767349
Ja ,de mini is echt kleiner en heeft 4 droogrekken,maar heeft dezelfde techniek als z'n grotere broer ( 5 rekken of 9 rekken).
Ik dacht dat de mini 199 euro kost.

Afbeelding

http://www.marmelot.com/marmelot/droogautomaat-excalibur-mini-met-lades-p-1989.html?language=nl

Ik heb de grotere en die bevalt erg goed
en eerlijk gezegd liggen alle 9 rekken altijd vol :biggrin2:
maar ik droog ook veel voor anderen.

als je alleen kleinere hoeveelheden droogt ,denk ik dat de mini goed zal voldoen .
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2767350
Kijk eens op you tube!
Staan veel reviews.
Ik zou zelf iets meer sparen en voor de grotere gaan behalve als je die qua ruimte echt niet kwijt kan .
Door hannabelgje
#2767366
Ik gebruik nu de bomann met 5 rekjes en dat is voor hier mee dan voldoende.  Wel zou ik met de excalibur ook voir mezelf willen drogen, maar ook dat is dan maar voor 1 persoon. Mij lijkt dan de mini groot genoeg. De grotere nemen en heel veel plaats in en zijn heel veel duurder. De mini met zijn 199 is maar net iets duurder dan de stockli.
Gebruikersavatar
Door nova
#2767392
hannabelgje schreef: Ik gebruik nu de bomann met 5 rekjes en dat is voor hier mee dan voldoende. Wel zou ik met de excalibur ook voir mezelf willen drogen, maar ook dat is dan maar voor 1 persoon. Mij lijkt dan de mini groot genoeg. De grotere nemen en heel veel plaats in en zijn heel veel duurder. De mini met zijn 199 is maar net iets duurder dan de stockli.

De grote hebben een bodemopp. van 40 x 40 cm. Hebben de app. met minder rekken dan ook nog nog eens een kleiner formaat dan 40 x 40 cm.?

Anders zou er alleen een verschil in hoogte zijn..

Ik heb de grote, en die ligt regelmatig vol met allerhande snacks.

Nu liggen er 3 rekken met runderlippen, 3 rekken met zalmhuiden, en 2 rekken met gesneden kalkoenmaagjes te drogen .

De honden staan te dringen voor de garage deur :dribble:

Een ander groot voordeel van de excalibur is wel dat de motor aan de achterkant zit, er kan geen vuiligheid in de motor komen ;) je hebt nl. een horizontale luchtstroom.

Edit: App. met minder rekken heeft idd een kleinere bodemopp. :-\
Laatst gewijzigd door nova op zo 22 sep 2013, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#2767396
MarijeEnBoomer schreef: Kijk eens op you tube!
Staan veel reviews.
Ik zou zelf iets meer sparen en voor de grotere gaan behalve als je die qua ruimte echt niet kwijt kan .
Ik vind geen filmpjes op youtube. Ik zoek op excalibur mini dehydrator. Zoek ik verkeerd?
Door suzanne 1
#2767482
Ik heb de mini...en hij doet het super. Ben er erg blij mee. Qua oppervlak kun je er denk ik zelfs net iets meer op doen dan op een Bomann, maar er zijn natuurlijk genoeg die nog meer ruimte hebben. Ik heb daar de centjes niet voor dus deze gekocht. Hij heeft me nog niet teleurgesteld. Droog er zowel voor mezelf als voor de hondjes op.
Door De Geijsjes
#2767518
lauraV schreef:

ik zou voor de Sedona gaan ;)
Ik lees toch hier en daar wel eens problemen met de Sedona en weinig tot niet over de excalibur.
Ik heb de excalibur maar dan de grote variant met 9 lades en droog voor mezelf en voor de hondjes.
Hij bevalt echt super goed :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door