Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2764793
mijn berner teefje nu 4 jaar had dat ze klein was een voorpootje iets naar binnen staan,heb haar op advies 1 jaar gelatinaat puppy en 1 jaar volwassene gegeven,al de tijd is het goed gegaan ,niet erger of zo, maar nu valt mij op dat ze allebei haar voor poten ter hoogte van haar pols naar binnen draaid ( x poot achtig) Ze loopt nog steeds te rennen schijnt nergens last van te hebben (denk ik) ,maar wat zou dat kunnen zijn (ed??) Ik heb haar sinds gister maar weer op de gelatinaat gezet.
Heb net ook even gegoogeld maar kan hier niks over vinden, iemand enig idee?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2764795
Als ze er zelf geen last van heeft is dat in ieder geval fijn.

Maar ik denk als je echt wil weten wat het is dat er dan foto's gemaakt zullen moeten worden.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2764801
ja dat ben ik ook van plan,maar dacht misschien heeft iemand een suggestie,heb ook gekeken bij verschijnselen ed maar dat komt niet overeen , maar gerust ben ik er niet op
Gebruikersavatar
Door kiara
#2764809
zal het proberen,maar het valt het meeste op als ze naar je toe komt lopen
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765030
ja dat zou beter zijn alleen de camara is er en op de pc zetten zou ook nog wel lukken maar dan???
Ik heb gekeken als ze gewoon loopt zie je niks,alleen in draf zeg maar,en dat zou dan gefilmd moeten worden,raar toch alleen in draf,dus een stand foto zie je niks op staan ze gewoon goed :(
Door Alba
#2765152
Bedoel je dat ze gewoon best wel slappe polsen heeft? Ik zie t ook niet helemaal voor me.
Door eelke
#2765157
Gijs staat ook met zijn tenen naar binnen.....toon tredend wordt het bij paarden genoemd; rechtse paard
Afbeelding

Als hij loopt maait hij met zijn voorbenen, hij zwaait dus wat uit naar de zijkant zeg maar. Ik ga ff een filmpje zoeken van youtube.

De reden waarom ik hem zou willen rontgenen....of daar dus over twijfel want het is duur en hij loopt verder niet mank. Ik blijf dus steeds dubben....en dan is €300,- om alleen nu te weten dat er niks mis is veel geld natuurlijk  :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765175
ja daar lijkt het wel op,ben benieuwt naar het filmpje,ik ga morgen proberen te filmen en dan als het lukt op de pc en dan nog hier krijgen pffff wordt wat
Door eelke
#2765190
kiara schreef: ja daar lijkt het wel op,ben benieuwt naar het filmpje,ik ga morgen proberen te filmen en dan als het lukt op de pc en dan nog hier krijgen pffff wordt wat
Ik ook, ik zoek me rot :P


Rechterpaard zwaait met rechtsvoor (voor de kijkers dus links) wat uit naar buiten.

ff verder zoeken naar een duidelijkere...
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765202
ja bij paarden zie je het wel vaker,mijn dochter heeft een haflinger die heeft dat ook maar dat is net als in dit filmpje naar buiten toe zwaaien,maar bij de berner is het naar binnen toe zwaaien,bij jouw hond ook?
Gebruikersavatar
Door kiara
#2765206
eelke schreef: Afbeelding

Hier een foto waarop de hoef naar buiten zwaait...
dat is vrij normaal althans vind ik zie je zoveel bij paarden
Door eelke
#2765226
Gijs staat naar binnen maar zwaait met draven zijn voeten naar buiten... volgens mij :P

Zijn ellebogen lijken ook te soepel te zijn, hij kan nog steeds met gemak dit;
Afbeelding

Hij tilt zijn voeten op, en met wegzetten staan de tenen weer naar binnen.... ik zal ook eens aan het filmen gaan!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door