Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door cath
#2762416
Hallo,

Kan er mij iemand zeggen waar ze on het antwrose tinlo verkopen, ik ga nu bij doggy shop in lier, maar die hebben geen grote voorraad, die zijn snel uitverkocht.
Ik woon in Berchem bij Antwerpen,  schilde is er ook iemand, maar vind ik wel vrij ver.
Gebruikersavatar
Door cath
#2762418
cath schreef: Hallo,

Kan er mij iemand zeggen waar ze on het antwrose tinlo verkopen, ik ga nu bij doggy shop in lier, maar die hebben geen grote voorraad, die zijn snel uitverkocht.
Ik woon in Berchem bij Antwerpen, schilde is er ook iemand, maar vind ik wel vrij ver.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2764148
Ik haal het zelf bij de pets place maar geen idee of daar bij jou zoiets in de buurt zit.
Anders eens contact opnemen met tinlo over verkooppunten?
En anders vooraf bij de doggy shop een bestelling plaatsen zodat ze wat extra bestellen voor jou?
Door bert.vleminx
#2813793
Ik rij 1 a 2 maal per maand naar kiezebrink, zij voeren in grote hoeveelheid tinlo in. Ik heb intussen een 8 tal mensen die bij mij bestellen en waar ik het dan ga leveren. Ik lever momenteel al in antwerpen stad, merksem, braschaat, kalmthout, stabroek en zandvliet. Als je interesse hebt stuur je me  maar even een pb. Ik kan ze bestellen in dozen van 20x250g.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door