Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy12c
#2761429
Weet niet of dit topic op een goede plaats staat, maar weet ook niet waar ik het moet zetten

Ben inmiddels een 3-4maanden BARF aan het voeren, ook zo een beetje alles erover gelezen. en kan het ook niet laten steeds meer en meer hierover te lezen :-)
alsmede kan ik een hondje van een kennis met vele allergie ook op barf gaan zetten (volgende week komt de levering voor haar)

Zelf heb ik 3 honden, 1 grote grote! podenco, en een normale podenco. Daarbij een jack russel. Nu ook nog het hondje van een kennis.
het wordt dus toch wel aardig duur.. ben inmiddels rond de 190 euro per maand kwijt ( en ja , dan heb ik niet het goedkoopste want ik hou wel van veel afwisseling)
Daarbij heeft dit ander hondje van de kennis vele allergien, dus goedkope gevogelte en dergelijke mag deze alvast niet hebben.

Heel graag wou ik dus volgende maand eens kijken voor met wat lijntjes hier via het forum mee te bestellen.
Alleen snap ik niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat.
Verder vraag ik mij ook af welke lijntjes een beetje bij mij in de buurt zijn. (begrijp me niet verkeerd, maar ben nu 22jaar en aardrijkskunde is altijd een van mij slechte vakken geweest :p lol.  Verder ben ik super blij dat ik over ben gegaan op vers. en mij er ook in heb verdiept. Vroeger verdiepte ik mij in elke zak hondevoer wat erin zit.. en nu JA nu kan ik zelf samenstellen en zelf bepalen.)
Ik woon in Belgie, Limburg, Kinrooi.
Mochten jullie mij hiermee kunnen helpen zou gewoon super zijn. Ik heb een grote vriezer alleen voor de honden dus kan wel wat opslaan. Een half uurtje rijden voor iets te halen is ook geen probleem. Maar zo blijven bestellen bij de webshops wordt toch echt wel duur.
Niettemin zou ik dit nooit meer opgeven, honden doen het er beter op, En zelfs ik voel me hier een stuk beter bij.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2761433
Ik denk aan Miet, er woont nog iemand in Weert, in Roermond, die bestellen regelmatig bij lijntjes. Nadia woont in Puth, die heeft ook contacten her en der, moet wel wat te regelen zijn hoor.
Gebruikersavatar
Door nova
#2761536
Vervoer van vleesjes hier  op BP  wordt  meestal uitgevoerd als een soort estafette systeem.

Als jij in Kinrooi woont, kun je aanhaken op elk lijntje waarvan de losplaats in Eindh. is.
Je kan event. zelf in Eindhoven  ophalen.  Kinrooi - Eindhoven is een dikke 50 km  , moet dus te doen zijn

Ik woon zelf in Urmond, aan de andere kant van de Maas te hoogte van Maasmechelen, bijna loopafstand (23 KM) :biggrin2:
Nadia regelt ook vaak vleesjes, en woont in Puth,  dat is vanaf mijn voordeur een km of 6 , uurtje langer lopen vanuit Kinrooi  :biggrin2:

Verder zijn hier  Belgisch-Limburgers opt  forum: Czerda en Spickenstef, die  halen ook wel eens hier wat op en zouden event  jouw bestelling  een stuk mee kunnen nemen  in jouw richting
Jump en May-linn wonen  in Roermond, en bestellen  regelmatig, afstand is  21 km. vanuit Kinrooi

Dus zat opties  voor je.
Als je niet weet  waar de woonplaats van een aanbieder ligt, dan heel even een routeplanner gebruiken, en  je weet presies of het  voor jou haalbaar is  ;)



Succes,  volgende levering van jouw vleesjes loopt vast via BP  :)
Laatst gewijzigd door nova op vr 13 sep 2013, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2761608
Voor mensen wie aardrijkskunde niet hun sterkste vak is, zijn er sites als routenet.nl uitgevonden. Daarmee zie je best snel of iets bij jou in de buurt komt. Verder is het dan een kwestie van de aanwijzingen van de aanbieder opvolgen en bij aanbiedingen die wat verder weg zijn een topic blijven volgen om te zien of er wellicht iets jouw kant op komt.
Door Daisy12c
#2761747
allemaal super bedankt voor de reacties. Ik ga de lijntjes goed in de gaten houden :)
Jaa bocholt is wel heel kort aan de deur,  Dus kunnen we misschien samen ook weleens wat regelen, ene keer rij ik andere keer jij  :biggrin2:

nova bedankt voor je duidelijke uitleg, weet ik meteen waar ik kan kijken :D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2761894
hannabelgje schreef: Hé je woont bij mij om de hoek. Ik woon in bocholt.
o dan ben ik vorig jaar in jouw dorp geweest  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2762032
hannabelgje schreef: Hé je woont bij mij om de hoek. Ik woon in bocholt.
Dat is toch duitsland? of zijn er meer Bocholten?
Door Mandarijn
#2762049
Angelique schreef: Dat is toch duitsland? of zijn er meer Bocholten?
Laat Hannabelgje dat maar niet horen. :)
Door Mandarijn
#2762053
En je woont ook bij mij om de hoek. Ik woon in Stramproy, zeg maar net over de grens.  ;D  ;D
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2762064
Mandarijn schreef: Laat Hannabelgje dat maar niet horen. :)
:whistling: :biggrin2:

hier weer wat dichterbij , Weert dus
Door hannabelgje
#2762115
Er is een Bocholt in Duitsland en eentje in België.  Ik woon uiteraard in die van België. 
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2762448
hannabelgje schreef: Er is een Bocholt in Duitsland en eentje in België.  Ik woon uiteraard in die van België.
oow :doh: dan ben ik in die andere geweest.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2762480
*Dorothea* schreef: oow :doh: dan ben ik in die andere geweest.
Ha gelukkig, nog een blonde  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door