Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2761076
En de katten hebben weer meer honger. Ze doen iedere dag alsof ze echt doodgaan van de honger.  Meer mensen met hetzelfde?
Door spikkel
#2761135
Ja, ik kan het niet aanslepen. Klagelijk gejammer voor de koelkast. Ze weten dat hun eten daarin zit. Muizen worden ook weer gevangen en mee naar binnen genomen. Jakkes.
Door hannabelgje
#2761646
Fijn dat er meer zijn, hoef ik me geen zorgen te maken over wormen ofzo. Ik heb nog een compleet haantje in de vriezer liggen die zal ik er eens uit gaan halen, dan kunnen ze zoveel eten als ze willen. Ben benieuwd wat ze ermee zullen doen.
Gebruikersavatar
Door cath
#2766836
Hier ook , als ik in de keuken kom kijken ze mij aan, zo van : eten aub, vooral heel laat 's avonds,
eten, eten, eten. Ok, als ze niet te dik worden mag het van mij hoor! Geniet er wel van als, ze komen smullen.
Ik denk soms dat ik te veel geef,  maar het is zo moeilijk  om te bepalen wanneer ze genoeg zouden moeten hebben! ;)
Eten wij doms ook niet te veel? :-\
Door hannabelgje
#2766968
Hier worden ze juist mager in de winter. Ik heb ze nu op een wat hogere dosering barf staan. ;D
Behalve Fleur, maar die heeft niet meer honger dan anders.
Door JosJ
#2767057
Hier ook meer honger.
Ze doen veel moeite om je aandacht te krijgen voor eten.
Bijvoorbeeld in de wasbak zitten. Of op mijn hoofd zitten. Of heel netjes naast het etensbakje gaan zitten en mij strak aankijken. Als ik dan reageer, vallen ze om om kopjes te geven.
Door Vivianneb
#2767069
Hahaha goed om te lezen zeg! Ik was al aan een kuurtje diatom aarde begonnen voor de katten omdat ze aan uithongeringsverschijnselen leden (uiterlijk niet hoor... maar dat gemauw, de oudste probeerde vorige week mijn boterhamworst te hengelen...)

Sem heeft vandaag stuk konijnkarkas op in een record tijd  :o
Door BAC
#2777402
Klopt!! Mu je het zegt! Mijn katten eten de oren van mijn hoofd, en tot mijn grote genoegen mijn pers ook. Dat was altijd een zeikerd met eten, maar sinds die buitenloopt eet hij veel beter, nee zelfs prima!
Door Sannetje
#2779275
Wat grappig. Het was me hier inderdaad ook al opgevallen, maar ik had de link met het kouder worden nog niet gelegd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door