Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lin-da
#275980
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken hebben wij er een papillonpupje erbij nadat onze hond was overleden door vergiftiging.
Ik ben vorige week met hem naar de dierenarts geweest voor een enting.
Wat mij opviel aan Sam was dat z'n knietjes wat uitstaken aan de voorpoten en dat hij O-beentjes heeft.
Ik vroeg aan de dierenarts of hij hier naar kon kijken. En hij gaf me inderdaad gelijk en zei dat het niet goed was maar hij wilde er nog geen uitspraak over doen.
Aankomende dinsdag worden er foto's gemaakt om te kijken wat er precies aan de hand is.
Nou zat ik te denken of er niet iets is als ondersteuning voor gewrichtsproblemen.Bv iets qua voeding of iets homeopatisch wat ik hem kan geven.
Hij is nog maar 17 weken. Hij lijkt er geen pijn aan te hebben gelukkig.

gr linda
Door Lizzy
#276113
Ik denk dat je beter eerst af kunt wachten wat er aan de hand is voordat je hem op homeopatische middelen zet. Aangezien deze ook bij het type hond moeten passen, zou ik naar een homeopatisch dierenarts gaan, nadat de foto's zijn gemaakt/uitspraak is gekomen. Ik neem aan dat hij al versvlees krijgt? Ik zou hem zelf geen brokken geven. Helemaal niks, nul.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276116
Als het aan de voorpoten is zijn het trouwens elleboogjes , maar ik zou ook even wachten tot de uitslag er is, en inderdaad geen brokken voeren maar vers.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door