Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#276019
Timo kan opeens niet meer op de bank of over een boomstammetje springen. Hij kan het echt niet want zelfs voor iets lekkers, spring hij er niet op en dat wil heel wat zeggen.
Hij wil wel en begint dan te piepen. Harry wil al een loopplankje gaan maken.
Wat zou dit kunnen zijn? Ouderdom? Het is opeens.
Door Truus
#276027
Hij had van de week een lamsrib in een enorm tempo naar binnen gewerkt, nu zou het ook kunnen dat hij daar last van heeft.
Harry zegt dat ik het maar niet meer moet geven, hij heeft twee manderijnen gegeven zodat Timo beter kan poepen. Ik was daar niet bij.
Door Truus
#276033
ine schreef: Heeft hij verder geen problemen met de ontlasting?
Hij kon moeilijk poepen, steeds weer proberen zeg maar, nu is het volgens mij wel goed, kleine keuteltjes maar dat is normaal met versvlees. Eten doet hij ook.
Door Truus
#276035
Lupa schreef: ouderdom komt niet ineens toch? er is iets aan de hand.
Ja precies, ik vind het ook heel vreemd en normaal komt hij echt wel voor iets lekkers de bamk op.
Harry moet hem nu optillen. Hij doet het echt niet.
Door Ine
#276041
Weet het even niet, maar ik blijf aan dat trillen denken, bij de wandelingen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Je weet wel, dat trillen met z'n achterpoten!
Maar wat Domenica zegt, ouderdom komt niet ineens, dat is waar!
Even goed in de gaten houden en kijken, of er meerdere diingen zichtbaar veranderd zijn!
Door Truus
#276042
Lupa schreef: looptdie met een krommem rug?
Nee dat niet maar jij denkt aan buikpijn? Hij heeft wel een hele hoge pijngrens weet ik.
Door Truus
#276044
ine schreef: Weet het even niet, maar ik blijf aan dat trillen denken, bij de wandelingen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Je weet wel, dat trillen met z'n achterpoten!
Maar wat Domenica zegt, ouderdom komt niet ineens, dat is waar!
Even goed in de gaten houden en kijken, of er meerdere diingen zichtbaar veranderd zijn!
Toevallig heb ik het gelijk met z'n bult nalaten kijken maar de D.A. heeft niets gevonden.
Door Truus
#276048
Lupa schreef: ja ik dacht inderdaad aan buik pijn, het trillen met zijn poten is wel ouderdom, dat is heel normaal bij kleinere honden Mientje trilt ook weleens met haar poot als we bv in het bos lopen en dan blijfen staan.
Het is wel toevallig een dag na het eten van de lamsrib ontstaan, het zou kunnen.
Renate zei een beetje olijfolie geven.
Door Truus
#276051
Lupa schreef: het niet opspringen ineens op de bank is naar mijn mening iets met de rug of met de buik of met de poten
Ik zal eens aan zijn buik gaan voelen, heb ik nog niet gedaan.
Door Truus
#276053
Lupa schreef: heeft die al gepoept? en hoe?
Ja hij poept wel weer, kleine drolletjes maar gisteren ging het erg moeilijk, overal zitten en er kwam niks.
Versstopping?
Door Truus
#276054
Harry geeft de schuld aan de lamsribben en nu moet ik ze maar niet meer geven zegt hij. Dat wordt nog een discussie want ik wil dit wel!
Door Ine
#276056
Truus schreef: Ja hij poept wel weer, kleine drolletjes maar gisteren ging het erg moeilijk, overal zitten en er kwam niks.
Versstopping?
Spierpijn van het proberen te poepen? :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door