Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2759669
Ik ga ook uit van 5 verschillende soorten, en dan telt iedere diersoort die er ligt, waarbij ik orgaansoorten, omdat het percentage wat je daarvan geeft laag is meestal wel verwaarloos bij het meerekenen. Dus stel dat ik 4 soorten karkas heb liggen en even tijdelijk maar 1 soort los spiervlees, dan voer ik voor mijn gevoel nog steeds 5 diersoorten, aangezien de karkassen ook voorzien zijn spiervlees en soms ook nog wat binnenwerk. Vis is voor mij ook een diersoort.
#2759842
hannabelgje schreef: Welke karkassen voer jij allemaal? Ik word er nieuwsgierig van :D
Ik probeer van alles minimaal vier diersoorten te geven dus vier verschillende soorten vleesbot, vier verschillende soorten spiervlees en vier verschillende soorten orgaan en bij het orgaan dan ook nog bij voorkeur twee verschillende nier enz.
Karkassen:
kipkk, eendkk (tam en wild), haaskk, fazantkk, parelhoenkk, patrijs, kwartel, ganskk, hertenrib, lamsrib, konijnkk (tam en wild) duifkk en volgens mij ben ik nog wel wat vergeten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door