Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door poerovdotdip
#2758641
De katten hier verorberen regelmatig een schattig kuikentje, maar de chihuahua doet vrolijk mee haha

Afbeelding

Had het er in een ander topic al over :)


Qua voeren is het nog wat rommelig, hij at eerst smuldier maar na een paar keer de kip smaak had hij erg harde ontlasting. Toen de gewone compleet geprobeert daar is het weer wat dun op. grr nu een andere gehaald bij kvv/barf winkeltje in beverwijk en nu is het de ene keer te hard en de andere keer normaal.
Dan begint hij te piepen tijdens het poepen. We hebben dit met onze vorige hond nooit meegemaakt...

Binnenkort willen we smuldier af gaan wisselen met Kivo als onze katten dit ook lusten. Wel ietsje duurder maar afwisseling kan nooit kwaad geloof ik.
Door Shanti en co
#2758648
Wat ziet dat er schattig uit zeg  :smitten: die chi was me eerst niet eens opgevallen.  ;D

En het is wel te begrijpen dat hij op smuldier kip harde ontlasting had, dat is namelijk gemalen vleesbot.
Maar voor zo'n kleine hondje maakt kivo of smuldier qua prijs volgens mij weinig uit, die is namelijk ook niet duur.

Barfplaats wordt gesponsord door