Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door An
#275778
Nu heb ik de honden aangeleerd van het vlees van de katten af te blijven, wat aardig is gelukt, zelfs als ik weg ben blijven ze uit de bakjes van de katten uit.

Normaal laat ik alles in de garage ontdooien, maar het is nu veels te koud en daar ontdooit niks, dus alles het aanrecht op, de honden kunnen daar toch niet aan. (leek me een goed plan... ::) ). Ik zet daar dus een pot met een kilo schapevlees. Tegen de avond ga ik kijken...hmmz dat plastic zakje was toch dicht? Enne die kilo lijkt plots geen kilo meer, effe gewogen...zat er nog 650 gram vlees maar in die zak!! Nu moet ik dus het hondenvoer gaan beschermen tegen de katten ::) ;D ;D ;D

Ik heb 's avonds trouwens de dader ontdekt, toen ik de katten eten gaf, had Lilly wel erg weinig interesse in eten hahahaha
Gebruikersavatar
Door sylvia
#275783
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja en die katten krijg je dat dus never nooit afgeleerd.

Ron was altijd laat thuis en sinds we katten hebben gebeurde het nogal eens dat zijn vlees gejat was voor ik het in de koelkast kon zetten ;D

Trouwens als ze dat alleen heeft opgegeten dan heeft ze aardig wat weg staan stouwen
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 06 mar 2005, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#276119
Ik moet er wel om lachen.
Al die katteneigenaren die verzuchten dat hun katten niet willen BARF-en en de jouwe doen het vanzelf :-)

Wij ontdooien alles hoog in de keuken, daar kan geen kat of hond bij en dat is maar goed ook.

Vroeger ontdooiden we vlees in de oven van het gasformuis, maar 2 handige katten kregen samen de oven wel open en de beloning was fantastisch :-)

Groetjes,
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276154
AstridStraver schreef:

Vroeger ontdooiden we vlees in de oven van het gasformuis, maar 2 handige katten kregen samen de oven wel open en de beloning was fantastisch :-)

Groetjes,
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door An
#276767
sylvia schreef: Trouwens als ze dat alleen heeft opgegeten dan heeft ze aardig wat weg staan stouwen
Haha ja ;D Maar dat mag wel hoor, ze is net 2 keer achter elkaar krols geweest en dan eet ze niet, dus je ziet ze amper nog lopen ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276794
An schreef: Haha ja ;D Maar dat mag wel hoor, ze is net 2 keer achter elkaar krols geweest en dan eet ze niet, dus je ziet ze amper nog lopen ;)
een rontgen kat :o ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door