Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2753341
Ik gebruik hier de zalm/kip versie voor katten..En de honden krijgen vaak wat mee..Als ik alleen zalm voer heb ik 1 hond die snel gaat kotsen..En de katten eten niet snel los zalm of kip maar deze variant vinden ze prima te eten.
Door Martine-Tom
#2754738
[quote="TessaThomas"]
Ik was heel tevreden, maar het wordt hier niet meer bezorgd. Mooie kvv, honden vonden het lekker.
[/quote]Ze versturen het nu toch heel NL door in van die boxen per Post.nl?
#2755235
[quote="TessaThomas"]
Ja en dat is vorige keer goed gegaan, maar toen was het koud buiten. Ik vertrouw hun verpakkingsmethode wel, maar post nl niet...
[/quote]Ik woon in Duitsland en bestel mijn barfspul in Duitsland altijd via koerier, omdat het land gewoon te groot is voor de verschillende aanbieders om met een vrachtwagen te rijden. Dit gaat eigenlijk altijd goed. de spullen worden in isoleerboxen verpakt en omdat alles bevroren is, koelen de producten elkaar. Zelfs in de zomer bestel ik zo als het niet anders kan.

Deze bedrijven sturen alleen van maandag tm. woensdag, zodat de producten niet onverhoopt in het weekend ergens in een sorteer- / overslagcentrum blijven liggen.
#2755607
Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen idd via postnl,het was nog diepgevroren en heb ook begrepen dat bestellingen boven de 30€ garantie opzit,dus mocht het niet bevroren bezorgd worden dan treedt de garantie inwerking! Beneden de 30€ is versturen op eigen risico! Vlees zag er fantastisch uit! En bezorgen kost vrijwel niet,4,95 € voor 10 kilo! Het zat in een piepschuimen doos met daarom heen een een gewone doos en opgevuld met van dat opgeblazen plastic! Ik ben zeer tevreden!
#2761509
Zalm/ kip vond Radja ook heerlijk,maar ook de andere die ik besteld heb,zoals de op barf gebaseerde kvv,rund en de lam! Alles gaat er in als "koek" ;)! Fijn dat jouw hond door dit topic smult van de zalm en idd het ruikt heerlijk!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door