Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jacoba
#2751795
Aangezien ik interesse heb om deze eens te proberen.

Weet iemand de doorsnee van de 500 en 1000 gram kvv worsten, lang en dun versus kort en dik :)?
Door Martine-Tom
#2751844
:biggrin2: Wat voor forum is dit??  :o

Ik heb dus de kilo rollen, voor de duidelijkheid, ze varieren van 7 cm doorsnee tot 11 zo ongeveer. Zit echt best veel verschil in vind ik.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2751857
Martine-Tom schreef: :biggrin2: Wat voor forum is dit?? :o

Ik heb dus de kilo rollen, voor de duidelijkheid, ze varieren van 7 cm doorsnee tot 11 zo ongeveer. Zit echt best veel verschil in vind ik.
Misschien Henk even mailen hoe groot en dik z'n worst is :biggrin2:

:sofa:
Door Martine-Tom
#2751867
Jacoba schreef: Is toch echt een serieuze vraag, maar heb het zelf verpest volgens mij :P.
Er staat een serieus antwoord hoor :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2751874
Jacoba schreef: Is toch echt een serieuze vraag, maar heb het zelf verpest volgens mij :P.
Nee hoor, ligt aan ons ;)
Wij zien gewoon overal de humor van in :biggrin2:

Vind het een goeie vraag hoor, zeker omdat ik ook zeer binnenkort daar ga bestellen voor het eerst.
Zijn die afmetingen van de best4dogs rollen of van degomeat Martine? (Of zijn die gewoon precies hetzelfde?)
Door Martine-Tom
#2751878
Kim_S schreef: Nee hoor, ligt aan ons ;)
Wij zien gewoon overal de humor van in :biggrin2:

Vind het een goeie vraag hoor, zeker omdat ik ook zeer binnenkort daar ga bestellen voor het eerst.
Zijn die afmetingen van de best4dogs rollen of van degomeat Martine? (Of zijn die gewoon precies hetzelfde?)
Dat zijn gewoon dezelfde. Hier was parelhoen en konijn de dunste en de kalkoen waren de kleinste en dikste.
kip en eend zaten er tussenin.
Door eelke
#2751879
Kim_S schreef: Nee hoor, ligt aan ons ;)
Wij zien gewoon overal de humor van in :biggrin2:

Vind het een goeie vraag hoor, zeker omdat ik ook zeer binnenkort daar ga bestellen voor het eerst.
Zijn die afmetingen van de best4dogs rollen of van degomeat Martine? (Of zijn die gewoon precies hetzelfde?)
Is allebei de worst van Henk :biggrin2:
Dus ik denk gewoon hetzelfde.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2751884
eelke schreef: Is allebei de worst van Henk :biggrin2:
Dus ik denk gewoon hetzelfde.
Daar was ik al achter ;) Maar kon zijn dat Henk de verpakking regelmatig wisselt. (Wel zo fris :biggrin2:)
Door Martine-Tom
#2751886
Kim_S schreef: Daar was ik al achter ;) Maar kon zijn dat Henk de verpakking regelmatig wisselt. (Wel zo fris :biggrin2:)
Nou de verpakking is echt voor eenmalig gebruik hoor, bij verwijderen barst ie uit zijn voegen zo strak zit het vlees erin :biggrin2:
Door eelke
#2751888
Kim_S schreef: Daar was ik al achter ;) Maar kon zijn dat Henk de verpakking regelmatig wisselt. (Wel zo fris :biggrin2:)
Als wannabe mod zeg ik; nu stoppen! Anders gaat dit helemaal fout :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door