Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2751824
Hej Hallow mede Barfers,

Mijn labrador en weimaraner zijn nu zo'n 6 maandjes aan het BARFEN.
Het gaat super, ze eten alles en zien er prachtig uit..

Nu moet ik 3 dagen "overbruggen" voordat mijn nieuwe lading BARF geleverd wordt..
Deze overbrugging wil ik doen met brokken, aangezien mijn vriezer leeg is ...

Kan het kwaad om even tussendoor 3 dagen enkel brok te voeren? (royal canin voor de labrador en pro plan voor de weimaraner, het voer wat ze voorheen altijd kregen..)


Alvast bedankt voor jullie advies.
#2751833
Als het voor 3 dagen is terwijl je normaliter BARF voert, zou ik ook de brokken naar het asiel brengen en zelf wat BARF spul in de supermarkt of bij de slager halen.

En anders KVV, inmiddels zijn er verkooppunten zat en hebben de meeste dierenwinkels ook wel KVV.
#2751840
[quote="*Dorothea*"]
ik zou het liever overbruggen met wat spul uit de supermarkt, kippenbouten en gehakt bv dan dat ik brokken ging voeren. Grote kans dat ze aan de diarree raken.
[/quote]

Juist, smuldier uit de supermarkt, kippenpoten, gehakt etc etc. Bij een dierenwinkel kun je ook nog andere smaken/merken kvv halen als je het te eenzijdig vind. Tussendoor even op brok vind ik niet handig klinken, zeker niet met Royal Canine of Pro Plan.
Bij die geperste brokken zonder graan als Orijen en Taste of the wild (volgens mij, niet echt veel verstand van brokken merken) zou ik nog zeggen mwoah.... maar beter gewoon vlees hoor!
#2751871
[quote="Fabienne88"]
;D hahahahaha .. Bedankt allemaal :-)
Misschien voortaan 2 tellen langer nadenken hahahah  ;)

Op naar de supermarkt voor smuldier  :D .. morgenvroeg dan he.. hihi
[/quote]

Ik denk dat als je dat nu gaat doen, je de politie op je dat krijgt ja  :biggrin2:
#2751876
2 of 3 dagen smuldier, evt. een dagje vasten, daarna vrolijk verder barfen ........ 3 dagen brokken en danweer barf is de manier om de darmen flink van slag te brengen lijkt mij.  Als onze barfkat stiekum eens wat brok pikt uit de voerbak van onze buurkat is ie de dag daarop steevast flink aan de diarree !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door