Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2751406
Tot nu toe heb ik nog niet zo veel gevonden over vis voeren...

Voor een kitten, welke vis kan je het beste doen?
Het lijkt me wel handig om een klein visje gewoon in zijn geheel te geven
En mag dan de graat wel?

Mijn hond geef ik altijd zalmkop, dat is eigenlijk het enige wat ze lust.
Andere vis heb ik wel eens geprobeerd, maar dat vond ze nix.

Met zalmkop laat ik het altijd minimaal 2 weken ingevroren in de vriezer.

Zou ik dat met alle vissen voor de kat ook moeten doen, of kan ik gewoon ff langs fietsen bij
de visboer, en hupakee............... :D
#2751608
Ik heb pas een blikje tonijn en gestoomde makreel gekocht, dat vonden ze wel lekker maar mijn katten houden dan ook van vis. Tonijn bevat veel kwik, dus dat zou ik ze niet te vaak geven. Makreel is goed, maar rauw niet altijd makkelijk verkrijgbaar. Sardines, ansjovis en zalm zijn ook een goede keuze. Is het verhit, geef dan niet de graten erbij, anders wel. Zalm moet inderdaad een paar weken ingevroren zijn, of dat voor andere soorten ook geldt weet ik niet.
#2751617
kakocavi schreef: Ik heb pas een blikje tonijn en gestoomde makreel gekocht, dat vonden ze wel lekker maar mijn katten houden dan ook van vis. Tonijn bevat veel kwik, dus dat zou ik ze niet te vaak geven. Makreel is goed, maar rauw niet altijd makkelijk verkrijgbaar. Sardines, ansjovis en zalm zijn ook een goede keuze. Is het verhit, geef dan niet de graten erbij, anders wel. Zalm moet inderdaad een paar weken ingevroren zijn, of dat voor andere soorten ook geldt weet ik niet.
Dit is alleen voor zalm die rechtstreeks uit de Pacific is gevangen.
Dit is om te beginnen niet alle zalm, slechts een minuscuul deel. En veel zalm die al daaruit gevangen is, is al aan boord ingevroren geweest.
#2751724
koekje schreef: Dit is alleen voor zalm die rechtstreeks uit de Pacific is gevangen.
Dit is om te beginnen niet alle zalm, slechts een minuscuul deel. En veel zalm die al daaruit gevangen is, is al aan boord ingevroren geweest.
Weer wat geleerd :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door