Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#274607
ik heb wel interesse in snuf, de rooie herplaatskat.
Maar waar moet ik rekening mee houden bij een kat van 15 jaar?????????????????
tips tips tips

(ooooh heb je mij weer, de eeuwige twijfelaar :-[)
Door Loeka
#274613
Rustige omgeving, eigen plekje waar hij kan slapen.

Oude kattenkwalen: dementie, nierproblemen, schildklierproblemen.

Maar bij de oproep stond niets over bestaande kwalen. Blijkbaar heeft deze bejaarde jongeman nog nergens last van!
Door Loeka
#274614
En wat positiever. Oude katten kunnen zo ontzettend wijs zijn! Dat vind ik echt geweldig aan die ouwetjes. Ik vind een ouwetje een echte aanwinst in een groep. :-*
Door jeanne
#274620
wij hebben nog nooit een kat gehad!
ik zeur al maanden om een kat, was eigenlijk op zoek naar een rooie kitten, maar ach, waarom geen oudje een laatste rusthuis geven?
hoe oud kan een kat worden, ik weet van mijn schoonzus dat ze een kat hadden van over de 20.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#274659
ooooo geweldig joh, ik zou em ook zo willen hebben maar ja ik moet eerst maar eens afwachten of Phoebe kittens krijgt.
Ik heb echt mijn best moeten doen om mijn verstand te laten werken.
Katten kunnen heel oud worden Jeanne een kennis van mij heeft er 1 gehad die is 29 geworden zonder een dag ziek te zijn.
Door danielle1980
#275005
katten kunnen idd oud worden,
onze kat is 21 geworden, ze had bijna geen tanden meer, maar verder was ze echt super gezond. :D

voor oude katten heb je denk alleen een plekje nodig waar ze rustig kunnen liggen, maar ja is dat niet bij elke kat zo ;)

heel lief dat je erover denkt om snuf een plekje te geven. :D
Door jeanne
#275045
tja, ik weet het nog niet zeker.

een kennis van me vriendin heeft een nestje kittens,
dat is natuurlijk ook heeeeeeeel erg leuk.....


moeilijk moeilijk
Door gonny
#275058
sylvia schreef: 1 kat is geen kat, twee katten is een halve kat, 3 katten is een kat ;D
juist!!! ;D ;D ff serieus ::) vind het met kittens altijd véél leuker (ook voor de beessies) als ze met zn 2tjes zijn...
Door jeanne
#275074
gonny schreef: juist!!! ;D ;D ff serieus ::) vind het met kittens altijd véél leuker (ook voor de beessies) als ze met zn 2tjes zijn...
Ja, en jij gelooft in sprookjes zeker, dat jan ineens akkoord gaat met TWEE katten in huis ::)

dacht het niet...................... :-\
Door gonny
#275077
jeanne schreef: Ja, en jij gelooft in sprookjes zeker, dat jan ineens akkoord gaat met TWEE katten in huis ::)

dacht het niet...................... :-\
yep..ik geloof in sprookjes!! :P maar het is wel zo...2 kittens houden elkaar lekker bezig ;)
Door jeanne
#275083
gonny schreef: yep..ik geloof in sprookjes!! :P maar het is wel zo...2 kittens houden elkaar lekker bezig ;)
dat ga ik noooooooit voor elkaar krijgen
hier moet alles 1 voor 1
:-\
Door gonny
#275084
jeanne schreef: dat ga ik noooooooit voor elkaar krijgen
hier moet alles 1 voor 1
:-\
maandag de ene....dinsdag de andere.... 8) ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door