Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2747576
Hebben haaksbarf gehaald en een rol laten ontdooien.

Wat mij opviel is dat er een soort ijskristallen inzitten.. Soort kleine balletjes ijs. Ze verdwijnen uiteraard met ontdooien maar heb dat nog nooit gezien. Heb altijd CB en Carnivoer gehad..

Ook vind ik het erg nat, is dat normaal?

Mijn chihuahua's weigeren het te eten.. Vind het zelf ook niet lekker ruiken  :(

Is dit hoe Haaksbarf normaal is of zou er iets mis gegaan zijn bij de dierenwinkel waar ik het gehaald heb? Ontdooit geweest oid?
#2747589
Klinkt als een oude verpakking ofzo.. Als je spul heel lang in de vriezer bewaard krijg je ook ijskristallen er in. Of misschien niet goed dicht geweest?
Haaksbarf is wel vrij "vloeibaar" spul, maar nat lijkt me niet goed.
#2747591
Het is echt super nat..

De dierenwinkel verkoopt het pas sinds een aantal dagen dus misschien tijdens vervoer of de vriezer daar staat niet goed afgesteld.

Laat nog wel een rol ontdooien, kijken hoe dat eruit ziet. Misschien is het maar één rol. Zo niet dan ga ik wel even terug.

Chihuahuas moeten nu als noodoplossing even Carnivoer rund van de poezen mee eten. Ze keken me aan alsof ik ze wilde vergiftigen met mijn bakjes Haaksbarf  ;)
#2747713
Haaksbarf is wel vrij nattig, maar het mag niet onaangenaam ruiken. Ik heb hier bij de dierenwinkel een keer rollen gehad die wat typisch roken en heb gelijk nieuwe gehad. Zij verhalen dat op Haaksbarf en uiteindelijk kan het de kwaliteit alleen maar ten goede komen als de leverancier weet welke problemen er zijn én dat de consument dat niet accepteert.
#2747901
Ik vind Haaksbarf slechter geworden. De kip is net snot, rund ruikt ook vreemd, niet bedorven ofzo, maar toch anders dan een jaar geleden. Ik heb toch al een aantal nieuwe rollen gehad. De katten lusten de kip niet meer. Echt rollen kunnen weggooien.
#2747999
Zoiets had ik ook gelezen, nieuwe eigenaar maar dat de oude eigenaars daar nu bij in dienst zijn?

Onze dierenwinkel verkoopt Haaksbarf, Carnivoer en Alaska.. Carnivoer vind ik toch wel wat prijzig maar ziet er wel top uit. Als de rest van de rollen Haaksbarf ook zo slecht is dan ga ik toch maar Carnivoer weer halen.

Kan ook nog aan Darf komen dus die wil ik ook nog eens uitproberen.
#2749871
Ik heb een tijd geleden hier ook een topic over aangemaakt mbt slechtere kwaliteit. Wij zijn ook over gegaan naar een andere kvv sinds de nieuwe eigenaren want het is echt een heel andere kwaliteit geworden onze honden het daarna echt heel slecht erop
#2749886
[quote="yorokobi"]
Ik heb een tijd geleden hier ook een topic over aangemaakt mbt slechtere kwaliteit. Wij zijn ook over gegaan naar een andere kvv sinds de nieuwe eigenaren want het is echt een heel andere kwaliteit geworden onze honden het daarna echt heel slecht erop
[/quote]mag ik dan vragen naar welk beter merk je bent gegaan....
ik heb hier niet echt klachten , het is wat veranderd , maar heeft ook te maken met andere machines , anders invriezen enz...
#2749922
Ik heb een tijd geleden konijn (met kip geloof ik?) van Haaksbarf geprobeerd voor de kat. Het rook raar, niet bedorven maar ook niet naar vlees. Mijn katten begonnen er schoorvoetend aan en lieten de helft staan. Ik geef nu Catsnature en dat wordt zo snel mogelijk naar binnen gewerkt en het ruikt ook 'lekker' naar vlees. Wil uiteindelijk wel naar barf net als bij de honden.
#2750321
Kip is echt erg van Haaksbarf, eend en konijn worden nog wel gegeten. Eend is ook zo snotterig(weet niet hoe het anders te omschrijven) het is net of het te fijn gemaald word. Degomeat enkelvoudig vinden ze erg lekker. En barfen natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door