Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2746973
Moest vandaag ff naar dierenspeciaalzaak om nog een koelband te halen,onze lieve papegaai Coco heeft een gat gemaakt in die we al hadden voor Radja, maar ik kreeg een kaartje mee,waarop stond dat 18 sept.as een dierenarts daar gaat inenten voor een voordelige prijs zonder consult! Gelieve kaart in te vullen,zodat het enten snel kan gebeuren!?! Lopendeband werk? Ik houd hier niet zo van en zet mijn ????? Erbij. Hoe denken jullie hierover?
#2746990
Ik zag bij onze dierenwinkel ook zoiets aan de ruit hangen en ook de hondenschool in NIeuwegein doet het 2 x per jaar zag ik op de site  :-\
Ik vind het niets, ik ga voor zijn enting, -/titer check toch liever naar een dierenarts, die doet dan ook gelijk een algehele controle van mn kanjer, vind ik net zo belangrijk als de enting of titer bepaling !
Door Martine-Tom
#2746994
Radja schreef: Eelke daar zat ik dus ook aan te denken! Alles kost 25€ ook chippen! Het lijkt mij cashen en meer niet! Ben bang dat door de crisis vele het gaan doen,want zij doen het door het hele land,ben op hun site gaan kijken!
Nouja sommige dingen toch niet hoor:
http://www.drwoof.nl/wp-content/uploads ... onsult.pdf
De castratie is zelfs duurder als wat ik betaald heb  :P

Ik vind het ook 10 keer niks, en de prijzen die ik zie zijn niet zoveel lager als wat ik bij de da betaal dus ik snap niet zo goed waarom iemand daarheen zou gaan  :-\
#2747002
eelke schreef: Ook een week van te voren? Zakt dan eerst niet de weerstand naar beneden enzo?
vaccinaties slaan niet goed aan als een dier wormen heeft, beter is natuurlijk ontlastingsonderzoek maar ja barfplaats is nou eenmaal niet representatief voor de gemiddelde diereigenaar.
#2747006
eelke schreef: Ook een week van te voren? Zakt dan eerst niet de weerstand naar beneden enzo?
Ik heb nooit anders geleerd! Zelfs mijn huidige da die restrictief is met enten vraagt hoe het met de wormen is. Wil je geen pil dan eerst uitslag mestonderzoek afwachten voordat hij ent.

Ook ik vrees dat lopende bandwerk niet goed is, maar vroeger deden ze op de club ook 1 keer per jaar enten tegen hele lage prijs. Die da controleerde alle honden van tevoren. Nu waren dat er "maar" 40 op zo'n dag.
#2747007
*Dorothea* schreef: vaccinaties slaan niet goed aan als een dier wormen heeft, beter is natuurlijk ontlastingsonderzoek maar ja barfplaats is nou eenmaal niet representatief voor de gemiddelde diereigenaar.
Niet?  ;)

Maar kun je dan niet beter 2 weken van te voren zeggen? Hoe lang blijven wormen eigenlijk weg als je ontwormt hebt? (gezien het dus niet preventief werkt)
Overigens hier niets over gehoord toen ik ze liet enten...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door