Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#2743920
:biggrin2:

In een ver verleden was wilde eend heerlijk . Daarna begon het gemiep . Dat motten we niet meer hoor
Een jaar of twee geen wilde eend meer , toen weer eens heel voorzichtig geprobeert
Noa had bv de wilde eendendijtjes , dus voor de twee jonkies de dijtjes in de marinade . Eerst kwatten
Maar dat ging na verloop van tijd goed , toen weer eens wilde eendennekken , die werden ook weer geaccepteert
Toen karkas , eerst een nacht trekken , gemalen pens erin , dat werd ook gepruimt
Er was zelfs blijdschap te zien als ze gingen eten  :biggrin2:
En nu hele wilde eenden . Dus ik heb lekker gewonnen  :biggrin2:
Het kleine monster eet ook weer wilde eend , en opoe krijgt de dijtjes
Dus het is bij alle dames weer in de mode 

Afbeelding
Door Nugget
#2743924
smulpaap schreef: :biggrin2:
En nu hele wilde eenden . Dus ik heb lekker gewonnen  :biggrin2:

Afbeelding
Ik ben benieuwd wanneer deze mooie jongen walgend met zijn kop schudt en de eendendarmen van jouw keukenkastjes afdruipen! :2funny:

Nee hoor, ik plaag je maar, ik hoop dat het goed blijft gaan.
Ik ga Duke volgende maand denk ik maar weer eens eend voorzetten......zucht, met het bosduivenslachthuis nog vers in mijn geheugen..... ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2745219
Nugget schreef: Ik ben benieuwd wanneer deze mooie jongen walgend met zijn kop schudt en de eendendarmen van jouw keukenkastjes afdruipen! :2funny:

Nee hoor, ik plaag je maar, ik hoop dat het goed blijft gaan.
Ik ga Duke volgende maand denk ik maar weer eens eend voorzetten......zucht, met het bosduivenslachthuis nog vers in mijn geheugen..... ;)
Ik weet niet wat voor tegels er in jouw keuken liggen, maar dat zien er mij geen keukentegels uit  :o
:P

Fijn dat ze weer wilde eend eten.
Hier gaat dat er gelukkig nog altijd goed in. Ik zou ook niet zo gecharmeerd zijn als ze plots zouden beslissen iets niet te eten.  Al ziet het er wel naar uit dat patrijs achteruit gaat.  Maar daar heb ik toch niet zo veel van liggen, en dat beetje krijg ik er nog wel ergens in. ;)
Door El_Kato
#2750895
Hier waren ze ook ooit gek op wilde eend en toen opeens niet meer… toch ook maar weer eens voorzichtig proberen  :)

Ze ziet er idd prachtig uit!
Door smulpaap
#2832765
We zijn een maand of 5 verder , en de dames vinden het wel weer genoeg  :biggrin2:
Ze beginnen weer te miepen met wilde eend
Ik geloof dat er nog een paar kilo ligt dan is het op  :biggrin2:
Die smoelwerken gisteren ..... heuh kijk us die ouwe tang heb andere vogels in haar bak ..... en wij , wij hebben  wilde eend  :o
Smurf draaide drie keer om dat vergif heen , ik was net van plan het feest te beeindigen
Hmm tja ik heb toch wel trek , nou ut mot maar , de helft bleef liggen
Pretletter had na de helft ook genoeg , ik vreet dat gif ook niet meer . Paar keer kwatten , hmm nou ik eet er iets van
Bak schoonmaken , doen we ook niet , allebei zwaar beledigd
Dus .... het is weer uit de mode  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door