Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2743667
ik heb Sita voor een week of 2 geleden overgezet op een ander percentage. ipv 45% vleesbot naar 40%. Het spiervlees heb ik verhoogd met 5% naar 30%. Orgaan is op 20% gebleven en groenten iets verhoogd naar 10%. Nu valt het ons op dat ze meer stinkt. Niet echt uit haar bek, maar meer dat de vacht niet zo fris is.
Zou het daardoor kunnen komen?
Of zou het ermee te maken kunnen hebben dat ze midden in haar schijnloopsheid zit? (gecastreerd). Reuen vinden haar namelijk nogal leuk de laatste paar dagen.
vanmiddag een zwarte lab die ons luid piepend achterna gerend kwam.
en Sita vond haar minivriendje Milo (frans bd) zelf erruuugg leuk. Ik ga even liggen voor je hoor  ;) das wat makkelijker namelijk....  :biggrin2:
Het enige was ik wel raar vind, is dat dit nog nooit met een andere schijnloopsheid heb gemerkt (dat ze stinkt dus)...

herkent iemand dit?
#2743707
ze zwemt wel veel, maar dat doet ze eigenlijk altijd wel. Misschien hebben we haar een x niet goed afgedroogd, dat zou natuurlijk kunnen...met die lange vacht is het toch al sneller niet fris zeg maar  ::)
chorella krijgt ze altijd door haar groentemix. Maar ik bedenk me net dat ik pas weer met die groenten ben begonnen, ook ongeveer 2 weken geleden....mss is ze aan het ontgiften?
#2743773
Kismo stinkt ook de laatste weken maar dan alleen bij zijn hals. Op het labforum hebben er meer last van (ook barfers) dus ik denk dat het door het zwemmen komt in combinatie met de warmte en ondervacht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door