Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sultan
#2743533
Ik kreeg een vraag of Kjen's energie poeder goed is om te geven aan een hond die compleet KVV eet. Ik had er nog nooit van gehoord. Iemand die dit spul kent?
Op www.kjen's.nl staat ook de samenstelling. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
Door Fido
#2743942
Ik ben niet tegen supplementen maar een standaard suppletie voor alle honden of alle katten enz. daar geloof ik niet in!!!

Je supplementeerd o.a nav leeftijd, voeding, beweging, gezondheidsfactoren, stressfactoren, jaargetijden enz. en dat is nooit bij elk levend wezen gelijk  ;)
Door Sultan
#2743993
Fido schreef: Ik ben niet tegen supplementen maar een standaard suppletie voor alle honden of alle katten enz. daar geloof ik niet in!!!

Je supplementeerd o.a nav leeftijd, voeding, beweging, gezondheidsfactoren, stressfactoren, jaargetijden enz. en dat is nooit bij elk levend wezen gelijk ;)
Helemaal mee eens hoor ;) Je verwoord hier precies wat ik voor gevoel had hierover!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door