Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#2734634
Zouden jullie een houtduif die zich zojuist dood heeft gevlogen aan de honden voeren? En dan helemaal met veren en ingewanden?
Door Lizzy
#2734636
Kun je gerust voeren maar ik denk niet dat je honden 'm moeten.... Ze vinden duif in de regel heel goor.
Door Lil
#2735616
Hier eten zowel hond als kat het niet, maar ik zou het zeker durven voeren. Beter en eerlijker voer kun je niet krijgen lijkt mij.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2735849
Dat kan. Wel eerst de darmen verwijderen.

Maar ik zou het denkelijk niet doen.  Waarschijnlijk wel verstandiger hoor, maar ik zou hem gewoon meteen geven. 
Ik heb mij er vroeger ook nooit druk in gemaakt als Kleintje een muis meteen opat zonder dat hij in de vriezer gelegen had, en ze leeft toch nog. ;)
Door Urs
#2736121
We hebben de duif  niet gegeven. precies waarom niet , weet ik eigenlijk niet.

We zitten momenteel in opruiming voor de verkoop van ons huis en ik had al beelden voor me met een berg veren in de tuin. Is niet handig om dat dan ook nog te moeten opruimen.
Door Erna
#2736124
Hier eten ze hem al op voordat we kunnen zien wat voor soort duif het is. Sterker nog, ze worden gewoon uit de lucht geplukt.
Door Urs
#2736127
Erna schreef: Hier eten ze hem al op voordat we kunnen zien wat voor soort duif het is. Sterker nog, ze worden gewoon uit de lucht geplukt.
Otje vond het wel machtig mooi ruiken.
Door Lil
#2736954
pearlsofpassion schreef:
Ik heb mij er vroeger ook nooit druk in gemaakt als Kleintje een muis meteen opat zonder dat hij in de vriezer gelegen had, en ze leeft toch nog. ;)
Hier een kat die al jaaaaaren meerdere muizen per dag gewoon lekker warmpjes opeet. Ze is al 11 jaar.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2737156
Kaio eet zelfevangen duif wel.
Denk je hem een plezier te doen om duif te kopen, nee dat hoeft meneer dan weer niet, alleen als ie supervers is
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2740538
Hier lusten ze het niet maar als dat wel zo was had ik het absoluut gegeven :)
En ook hier eten zowel de katten als soms de honden verse muis :p
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door