Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#273778
Bas gaat behoorlijk hard achteruit qua stabiliteit in zijn achterpoten. Hij is bang voor gladde ondergronden en als hij zich verstapt dan corrigeert hij onvoldoende waardoor hij valt.

Bas krijgt nu 2x daags 100mg Rymadill en spullen om zijn gewrichten te smeren.

Wij vermoeden dat ook de heupen van Bas niet meer oke zijn en we (mijn ex en ik) hebben besloten om foto's te laten maken om de stand van zaken te weten en daarop verdere beslissingen te nemen.

Bas is in een paar weken tijd een oude hond geworden terwijl hij 23 maart pas vier jaar wordt.

Anyway, het gaat dus lang niet zo goed als we hadden gewild.
Door gonny
#273805
hé bah...héél veel sterkte met Bas :-*
Door Helen
#273817
He jakkes, wat afschuwelijk zeg....Heel veel sterkte toegewenst. En geef Bas maar een dikke knuf van mij!! :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#273847
tja, leuk is anders maar het is wel de realiteit helaas.

Vorige week gleed ie bij mij in huis 3x uit waarbij hij niet meer opstond en ik hem echt moest helpen; ik heb er naast zitten janken..... wat een ellende zo.

Bas is nu een week naar mijn ex zodat hij zich ook een mening kan vormen over de toekomst van Bas en wat we moeten doen. Daar wilde Bas tijdens de sneeuw wel spelen maar niet meer de straat over, dus toen tapijten opgehaald, maar Bas ging niet, toen zeil opgehaald om hem te kunnen slepen, maar nee Bas wilde nog steeds niet. Toen maar een baddoek onder zijn buik doorgedaan en toen is ie wel mee naar huis gegaan. Mijn ex is er ook behoorlijk van ontdaan maar ja, een dag later speelt Bas weer en vind iedereen altijd geweldig en dan weet je gewoon niet meer wat je moet doen...
Door tieneke
#273984
Wat een misere zeg!
En dat met een hond van nog geen 4.. :'(
Ik zal mijn vriendin dit eens laten lezen..misschien heeft zij advies :-\
Sterkte in ieder geval :-*
Gebruikersavatar
Door Binno
#273995
Wat triest nieuws, en wat moet dit moeilijk voor jullie zijn. :-\ :'(
Heel veel sterkte en een knuffel voor Bas! :-*
Door Truus
#274029
Ach jeetje Ivonne :'( Ik leef met je mee hoor. Moeilijk he en wat een zorgen om lieve Bas.
Ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet doen :-\.
Bas is dan wel 4 maar heeft al heel wat achter de kiezen. Je hebt altijd alles gedaan voor Bas en ik wens je heel veel sterkte nu :-*
Geef het wollige beertje een knuffel? :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#274079
Ach wat een ellende Ivonne, voor jullie en Bas :(, ik hoop dat er iets 'simpels' op de foto's is te zien straks. Heel veel sterkte :-*.
Door K@rin
#274088
Wat vreselijk !!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal ..............
4 jaar is nog zo jong :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door