Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2739234
Hallo allemaal,

Om te beginnen zal ik mezelf even voorstellen:

Ik ben Chantal, 32 jaar en gelukkig getrouwd met mijn lieve man Oscar.
We hebben twee chihuahua's Pixie (8) en Indy (7), twee lieve perzische poezen Meneer Poes (4) en Lilly (2) en sinds vorige week vrijdag zijn we de trotse eigenaars van een kruising labrador pup van vier maanden oud. Ze heette Angel maar noemen haar nu Poppy.

Alledrie de hondjes eten kvv van Carnibest. Indy heeft alleen heel veel moeite met poepen. Ze zit soms echt minutenlang en kijkt er erg ongelukkig bij.
Wat zou ik kunnen proberen? Beetje olijfolie wil ook niet echt helpen. Misschien wat spiervlees bijgeven? En dan van een diersoort wat nog niet in de Carnibest zit?

Bedankt vast voor het meedenken :-)
#2739296
Gaan we daar maar eens mee beginnen.

Indy is ook nog eens een hele lastige eter en tot nu toe wil ze alleen Carnibest aktief eten. Ons pupseltje wil ik eigenlijk verschillende merken en smaken gaan voeren. Dan zal ik Indy ook steeds daarvan een klein hapje voorzetten, misschien zit er iets tussen wat madam lust en waar ze wat makkelijker van naar het tiolet gaat  ;) In de Carnibest zie ik brokjes schapenvet en dacht dat ze daarvan misschien wat makkelijker zou poepen maar helaas.

Van spiervlees dan bijvoorbeeld paard of geit toevoegen? In de Carnibest zit volgens mij rund en kip.
#2740647
Bedankt voor het meedenken  :thumbup:

Gister een voorraadje Carnivoer gehaald in verschillende smaken voor ons pupseltje dus gaan Indy daar ook mee laten kennis maken. Wellicht zit er iets bij wat ze lust en waar haar darmen beter op reageren. Ik voeg nu wel aan iedere maaltijd wat spiervlees toe dus ben ook benieuwd of dat wat mag helpen.

Heb op het forum ook wat meegekregen over probiotica. Misschien is dat ook een goede toevoeging voor haar?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door