Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2734873
Heeft iemand ervaring met propolisspray voor rode geirriteerde voetjes. Heel veel hondjes hebben er last van, had vanmiddag een klant die  propolisspray gebruikte van beaphar. Hielp goed.
Zou betadinespray, als dat bestaat tenminste, ook helpen dan?
Ik lees het wel weer, gr. Ingrid
Door BAC
#2735512
[quote="vagebond"]
Heeft iemand ervaring met propolisspray voor rode geirriteerde voetjes. Heel veel hondjes hebben er last van, had vanmiddag een klant die  propolisspray gebruikte van beaphar. Hielp goed.
Zou betadinespray, als dat bestaat tenminste, ook helpen dan?
Ik lees het wel weer, gr. Ingrid
[/quote]

Ik heb een slechte ervaring met propolis, het deed hier niets, weggegooid geld.
Maar als jij zegt dat heel veel honden dr last van hebben, zou je dan niet willen weten wat de oorzaak is?
Ik ken het eerlijk gezegd helemaal niet....
Door vagebond
#2736334
Mmm, heb hier een trimsalon, weet wel dat de gemeente Tiel weer met gif ging spuiten ipv millieuvriendelijk onkruid bestrijden vanwege de kosten.
Eerlijk gezegd, komen mijn honden niet in de straten van Tiel, wij gaan altijd naar een uitlaatplek. De teckels hebben het in ieder geval niet, mocht het daardoor komen.
Een betadinespoelbadje helpt ook, maar een spray is natuurlijk wel wat simpeler.
En betadine is ook ontsmetten en verzachten.
Zat maar wat te brainstormen, die witte pootjes met een oranje voetje eraan, ziet er ook zo gek uit. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door