Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2735396
Kaio schreef: Euh ik denk dat mijn honden al overleden zijn....
De taal al, 'het giftig stofje lactose'  ::)
Tsja, als je lactose-intolerant bent  :P

Vind het een raar lijstje,  niet gehinderd door enige kennis laten we maar zeggen
Door Martine-Tom
#2735407
Hmm ik lees in de eerste lijst dat kalkoenhuid acute pancreatitis kan veroorzaken...omdat ik die lijst nou niet echt heel betrouwbaar vind overkomen gegoogled, maar ik lees het op meer sites (toegegeven niet veel sites) iemand enig idee of dat waar is en zo ja waarom?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2735420
Ik kom meerdere lijstjes tegen waar precies dezelfde ene regel in staat over kalkoenhuid. Maar in die lijsten is ook bot uit den boze en rauw ei mag nooit en rauwe haring mag niet. Dus ja  :-\
Door Martine-Tom
#2735421
Ja daarom, ik kan ook nergens vinden wat er dan in zou zitten wat die pancreatitis veroorzaakt ofzo.
Gebruikersavatar
Door nova
#2735438
Als alles wat op die lijst staat  idd giftig  zou zijn, snap ik niet waarom  hondenbrokjes er ook niet bij staan.

Das pas  zooi  :-X
Door JoepenLola
#2735440
nova schreef: Als alles wat op die lijst staat  idd giftig  zou zijn, snap ik niet waarom  hondenbrokjes er ook niet bij staan.

Das pas  zooi  :-X
;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2736083
Het is wel handiger als iedereen in hetzelfde topic reageert. 
Het topic waar Lizzy naar verwees was er eerst.

Daarin heb ik vb ook al geopperd dat die kalkoenhuid misschien gewoon vanwege het vetgehalte is?
Het is wel een beetje nutteloos om alles twee keer te vertellen, dus misschien gewoon in het andere topic verder reageren?  ;)
Door Lizzy
#2736085
pearlsofpassion schreef: Het is wel handiger als iedereen in hetzelfde topic reageert. 
Het topic waar Lizzy naar verwees was er eerst.

Daarin heb ik vb ook al geopperd dat die kalkoenhuid misschien gewoon vanwege het vetgehalte is?
Het is wel een beetje nutteloos om alles twee keer te vertellen, dus misschien gewoon in het andere topic verder reageren?  ;)
Ik zet gemakshalve hier wel een slot op met een verwijzing naar het andere topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 2.html#new
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door