Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2733160
29 Augustus heb ik een afspraak gemaakt bij Brenda Ooms in Den Haag om mijn beide Engelse Bullen voor de 1ste x te laten Titeren.
Van de week van allebei even hun Ent historie langs brengen dan weet ze wat ze tot nu toe gehad hebben.
Ben zo benieuwd wat er uitkomt  :D ...hoop uiteraard dat ze allebei nog genoeg entstof hebben ,en dat bijenten niet nodig hoeft te zijn. ;)
Ik houd jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door JoepenLola op di 06 aug 2013, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#2737931
Vandaag even de Entgegevens afgeleverd bij Brenda Ooms in Den Haag,kreeg net E-mail terug.Joep hoeft pas in September 2014 GeTiterd te worden,Lola in September 2015..Wel de Weil enting laten zetten begin volgend jaar 2014,zijn nogal waterratten van mij.
Dus helemaal Heppie de Peppie!!!

Dit is het antwoord van Brenda Ooms:
Hoi Liesbeth,



Dank voor de gegevens van je honden.

Joep; laatste cocktail enting was sept 2011; werkt drie jaar. Dus pas sept 2014 titeren. Wel lepto=ziekte v weil geven als je honden zwemmen etc want ziekte v weil enting werkt maar 1 jaar;liefst in voorjaar laten enten.

Lola; laatste cocktail enting was in okt 2012 dus die hoeft pas okt 2015 getittert te worden. Ook wel weer lepto als ze zwemt.



Met andere woorden…ze hoeven niet getitert nog en de afspraak streep ik door in de agenda ,lijkt me?



Groetjes brenda
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door