Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hotfuss
#2732567
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen over KVV waar ik niet echt uit kom en misschien dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Op het moment geef ik mijn honden 5 dagen lotgering en 2 dagen Carnibest in totaal 4 verschillende vlees soorten.
Daarnaast geef ik ze ook regelmatig een kippen of eenden nek. Nu ben ik op zoek naar vervanging voor lotgering en kwam terecht
bij Degomeat nu was mijn vraag of dit een goede vervanging zou zijn. Tevens zou ik willen weten wat ik er eventueel nog aan
de voeding zou moeten toevoegen en wat een hond gemiddeld per dag aan voedings stoffen binnen zou moeten krijgen. Ik heb een volwassen
hond en een pup en kan me voorstellen dat de waardes daarin zouden kunnen verschillen.

Alvast bedankt voor de moeite !
Door La Vie
#2732770
Ik ken Lotgering niet, voer zelf HaaksBarf en Degomeat.
En ben er zeer tevreden over.
Van Degomeat voer ik de enkelvoudige KVV, Hert - Konijn - Geit - Haas. Ook Makreel en witvis, maar helaas valt vis hier niet zo in de smaak (dat ligt aan mijn hond).
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2733003
Ik was niet zo tevreden over degomeat, de samenstelling wisselt nogal eens en ik voer liever een stabiele kvv. Mijn hond poepte erg veel op Degomeat kvv compleet. :-\
Op dit moment hebben we Darf eko en dat bevalt so far so good. :)

Lotgering komt er hier nooit meer in.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#2734797
Ik voer diverse smaken lotgering en diverse andere enkelvoudige diersoorten van Degomeat en dat bevalt erg goed zo
Door BAC
#2735228
Ik heb een zeer slechte ervaring met degomeat, maar dit kan ook aan het transport liggen, (Niet koel genoeg) dus ik kan dit niet uitsluiten, maar mijn hond die nooit wat mankeerde reageerd er echt ontzettend slecht op.
Lees mijn topic maar eens.

Stinken door KVV

Naturis heb ik 2 geexplodeerde worsten van gehad, die nemen het niet zo nauw met het verwerken, ontdooien buiten en te diep, hierdoor ontstaat rotting en kunnen ze ontploffen, en ik ben niet de enige met die ervaring.

naturis...BOEM

Carnibest vind ik niks, zitten granen in. Ik kan alleen nog maar achter Carnivoer staan.
Door M@rina
#2735312
@Senta, Omdat jij Carnibest, Degomeat en Naturis niks vind is alleen Carnivoer nog goed? Wat raar. Heb je ook alle andere "betere" kvv's geprobeerd om dit oordeel te kunnen geven?
Door BAC
#2735418
[quote="M@rina"]
@Senta, Omdat jij Carnibest, Degomeat en Naturis niks vind is alleen Carnivoer nog goed? Wat raar. Heb je ook alle andere "betere" kvv's geprobeerd om dit oordeel te kunnen geven?
[/quote]

Ik zeg dat niet Carnivoer alleen nog maar het beste KVV is, ik zeg dat ik dr persoonlijk alleen nog maar achter kan staan nav mijn ervaringen. Dus dat is mijn mening, en geen enkel feit :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2735610
[quote="Senta"]
Ik heb een zeer slechte ervaring met degomeat, maar dit kan ook aan het transport liggen, (Niet koel genoeg) dus ik kan dit niet uitsluiten, maar mijn hond die nooit wat mankeerde reageerd er echt ontzettend slecht op.
Lees mijn topic maar eens.

Stinken door KVV

Naturis heb ik 2 geexplodeerde worsten van gehad, die nemen het niet zo nauw met het verwerken, ontdooien buiten en te diep, hierdoor ontstaat rotting en kunnen ze ontploffen, en ik ben niet de enige met die ervaring.

naturis...BOEM

Carnibest vind ik niks, zitten granen in. Ik kan alleen nog maar achter Carnivoer staan.[/quote]
Dan kun je voor de diabetes versie kiezen, zonder rijst.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door