Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732352
Gaan we weer, Fozzy heeft een hotspot op zijn schouderbladden (zijn eerste) , nou heeft Maci er gigantisch aan lopen likken, dat doet Maci bij teken, of andere plekjes, verzorgen zeg maar.
Toeval wil dat ik vorige week dinsdag advantix heb toegedient, het zal toch niet waar zijn he?  :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732386
dat dacht ik dus ook
De witte xxxxl t-shirts zijn weer van stal gehaald.
Hij keek wel heel raar, liet het zo aantrekken, maar vroeg zich daarna gelof ik wel af of het de bedoeling was of dat ie nog mocht bewegen  ???
Nou ik hoop dat we niet zo'n ellende als vorig jaar krijgen als met Kaio. We moeten nog op vakantie he  :o
Door smulpaap
#2732393
Kaio schreef: dat dacht ik dus ook
De witte xxxxl t-shirts zijn weer van stal gehaald.
Hij keek wel heel raar, liet het zo aantrekken, maar vroeg zich daarna gelof ik wel af of het de bedoeling was of dat ie nog mocht bewegen  ???
Nou ik hoop dat we niet zo'n ellende als vorig jaar krijgen als met Kaio. We moeten nog op vakantie he  :o


Ik hoop heel hard met je mee !
Door eelke
#2732424
Kaio schreef: dat dacht ik dus ook
De witte xxxxl t-shirts zijn weer van stal gehaald.
Hij keek wel heel raar, liet het zo aantrekken, maar vroeg zich daarna gelof ik wel af of het de bedoeling was of dat ie nog mocht bewegen ???
Nou ik hoop dat we niet zo'n ellende als vorig jaar krijgen als met Kaio. We moeten nog op vakantie he  :o
Hihi, lekkere sul dan!

Meteen grof geschut inzetten, haar wegknippen/scheren en wat smeer jij er op?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732501
Pfff raak een beetje in paniek  :-X Bang dat het niet geneest voor de vakantie.
En nee ik weet nog steeds geen middel dat echt echt goed werkt. Geknipt is ie al, gewassen met hibiscub en wondzalf erop. Ik zal wel lekker slapen vannacht..... ::)
Door eelke
#2732504
Kaio schreef: Pfff raak een beetje in paniek  :-X Bang dat het niet geneest voor de vakantie.
En nee ik weet nog steeds geen middel dat echt echt goed werkt. Geknipt is ie al, gewassen met hibiscub en wondzalf erop. Ik zal wel lekker slapen vannacht..... ::)
Ik merk dat ordinaire betadine hier het beste werkt...vertrekken jullie al snel?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732512
Ja dat gebruik ik ook vaker, nadeel is dat je door de kleur niet ziet wat er verder gebeurd. Nou we vertrekken pas volgende week vrijdag. Maar zie al spookscenario :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732535
ongeveer 2 Bij 2, dus nu nog niet zo groot
Denk dat het morgenvroeg spannend wordt, hoop zo dat het meevalt.
Hij is nu wel makkelijk te vinden buiten met dat shirt  :P
Door eelke
#2732541
Kaio schreef: ongeveer 2 Bij 2, dus nu nog niet zo groot
Denk dat het morgenvroeg spannend wordt, hoop zo dat het meevalt.
Hij is nu wel makkelijk te vinden buiten met dat shirt  :P
Zo lijkt ie nog een beetje op Gijs!
Ik duim mee dat de spot morgen rustig en droog is.
Door ChantalKrijn
#2732580
Ik heb voor de tussenteenontsteking van Quinta van een homeopaat Hypercall gekregen, wát een topspul is dat. Het schijnt dezelfde werking te hebben op hotspots.
Ik heb het zaterdagmiddag voor het eerst gebruikt en het is nu nog wel kaal maar wel droog, en het is duidelijk aan het genezen!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2732707
oo ik heb nog andere hongingzalf die kan ik dan ook gebruiken, moet ff zoeken wat het merk is.

Vanmorgen had manlief al wat groen weggepoetst,  wel positief hoop ik: plek is ong even groot, wel 3 x 3 (ik zat er gisteravond even naast met mijn schatting)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door