Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#2732193
Ons Phoebe heeft meerdere vetbulten (die onderzocht zijn). Eentje op de ribben, die is een tijd geleden vors gegroeid en was uiteindelijk, zo'n 10 bij 12 cm (was eerst 3 bij 7 cm) In omtrekt blijft ie ongeveer gelijk op een halve cm na.

Nu heb ik hem net weer opgemeten, omdat ik het gevoel had dat ie kleiner was geworden. En idd ik meet nu 7 bij 9 cm, hij is minder hoog dan voorheen. Maar kan dat eigenlijk wel met een vetbult?
Door charmed
#2732209
*Lia* schreef: Geen idee of een vetbult kan krimpen. Houdt het maar goed in de gaten.
Ik laat meteen de 19de er naar kijken als we er toch zijn. Vind het maar nix.
Door charmed
#2732211
Kaio schreef: Die van kaio lijkt ook kleiner ipv gegroeid
Oh, nou ik hoop dat het kan, dan laat ik deze mooi niet weghalen. Scheelt weer een operatie. Zij zou in september/oktober er aan geopereerd worden omdat ie ineens explosief ging groeien, maar als die krimpt en het is gewoon een vetbult. Doe ik er niets aan.
Door charmed
#2732214
vanaalst schreef: geen idee.. maar zimba heeft van die opgezette talfklieren/bultjes met talg...en die worden af en toe wel minder
Talg is het niet, toen het onderzocht is, was het zeker een vetbult.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door