Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2728713
1 van mijn meiden vloeit bloed na een 2 1/2 à 3 weken geleden loops te zijn geweest. Gisteren al bij de DA geweest, alles goed, niks geks gevoeld. Hart longen slijmvliezen prima, mooi van kleur, eetlust prima. Gedrag heel gewoon zoals altijd, drinkt normaal, niets te veel. Kortom een gezonde teef. Advies: Even een paar dagen aanzien, blijft ze vloeien terugkomen. Ik heb gevraagd of ik Puur Utero mag geven en dat mocht. Dus dat heb ik besteld. Heeft iemand dit weleens gehad bij 1 van zijn/haar teven ??
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2728729
charmed schreef: Heeft ze geen gespleten loopsheid?

Nooit gehad, maar alles is mogelijk. Ze heeft nog nooit zo gevloeid als nu. Ik zag het maandag morgen, waar ze gelegen had was er opgedroogd bloed. Dat ken ik niet van haar. Meestal ontdek ik pas na een paar dagen dat er 1 loops is, zo weinig verliezen ze.
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 01 aug 2013, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#2728763
Ik vind het er wel een beetje op lijken. Mijn Shari had dat ook geregeld. In het begin niet, maar pas met 4 jaar. daar kan idd 3 weken tussen zitten, dan kan ze nu ook dekrijp worden.
Door Lizzy
#2728800
Is het echt helder bloed? Dat heb ik namelijk nog niet meegemaakt. Ik heb wel afscheiding gezien na de loopsheid, bij zoals Ling als Bisq. Maar dat was roomkleurig.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2728807
Lizzy schreef: Is het echt helder bloed? Dat heb ik namelijk nog niet meegemaakt. Ik heb wel afscheiding gezien na de loopsheid, bij zoals Ling als Bisq. Maar dat was roomkleurig.

Dit is echt helder rood bloed met niets geks erin.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2732181
Het vloeien is zaterdag gestopt. Morgen krijg ik mijn bestelde Puur utero binnen als het goed is (vandaag verzonden) Jeetje wat moet ik nu doen. Ik denk: goed opletten en het niet geven.
Door Lizzy
#2732184
*Lia* schreef: Het vloeien is zaterdag gestopt. Morgen krijg ik mijn bestelde Puur utero binnen als het goed is (vandaag verzonden) Jeetje wat moet ik nu doen. Ik denk: goed opletten en het niet geven.
Ik denk dat ik het ook zo zou doen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2732191
Lizzy schreef: Ik denk dat ik het ook zo zou doen.

Ja, ik denk dat dat de beste beslissing is. Ik ga niet iets geven wat niet nodig is. Maar ik blijf het erg raar vinden. Maar ja, het blijven levende wezens natuurlijk, dus niets is onmogelijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door