Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lida. S
#2726082
Van een van mijn leveranciers heb Ik Ganzennekken gekregen. Nu heb Ik natuurlijk wel eens eendennek,q kippennek en kalkoenen op t menu van de honden gehad, maar ganzennek is nieuw voor mij ( n honden).
Hebben jullie wel eens ganzennek gegeven?
Door Anne in Zweden
#2726087
Ik heb ze ooit bij Tierhotel besteld (zijn niet vaak verkrijgbaar in Dld) en vond ze niet veel groter dan flinke eendennekken of kleine kalkoennekken. Was goed te doen, qua kraken.
Door miik
#2726101
Ja regelmatig. Ik kreeg van mn jager vaak hele ganzen en de nekken deed ik apart.
Ze waren meestal zachter dan kalkoen nekken en erg goed te doen.
Mijn honden houden niet van gans, maar dat is een andere verhaal  :biggrin2:
Na een lange wandeling eten ze allen ;)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2726180
Yup, hier ook ervaring met ganzennekken ...
Inmiddels geef ik ze niet meer, omdat de honden vaak de gans uitspugen (en andere diersoorten helemaal niet), misschien dat ik het volgend jaar weer eens ga proberen
Door Lida. S
#2726190
De kalkoennekken die ik heb, lijken wel van een struisvogel, ze zijn echt enorm. De ganzennekken lijken mij iets groter dan eendennek. Ik ga het gewoon proberen. Mijn honden lusten alles, maar ik was nog nooit ganzennek tegengekomen. Het lijkt me ook leuk voor de kleintjes, het is weer eens iets anders.
Door Summerditches
#2726298
Geen probleem hier..bij de aankoop van hele ganzen ook gewoon de nekken gevoerd..er gaan hier zelfs zwanen-nekken in ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door