Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Moos
#272316
een pup opvoeden op versvlees!

Moos kreeg als pup nog brokjes; hij poepte wel 6 tot 8 keer op een dag, en dronk liters water waardoor hij vaak elke 10 minuten echt leegliep waar hij stond; op tijd buiten zetten kon dan bijna niet.

Saar krijgt nu sinds ze bij mij is (en da's pas 5 dagen ;D) vers. Ze poept netjes zo'n 3 keer per dag; mooie kleine keuteltjes. En ze drinkt maar af en toe een paar slokjes water. Hierdoor loopt ze niet elke 10 min. leeg waar ze staat, maar moet ze op een gegeven moment gewoon echt plassen, en geeft dan dan aan door heel lang rondjes te gaan lopen draaien; dus haar kan ik wel makkelijk op tijd buiten zetten. Als ik goed op let is ze dus al zo goed al zindelijk!
Heerlijk :D
Door Truus
#272368
Als ik ooit weer een pup krijg, gaat ze ook gelijk op versvlees ! Bij Timo wist ik van het bestaan nog niets af en Mila kreeg brokken bij haar vorige eigenaar.
Het lijkt me inderdaad heel fijn! en.....gezond natuurlijk
Door diana
#273237
ja dat geloof ik
ik wist het toen ook nog niet hoor :-[
mijn teefje heeft oook de eerste 2 jaar brokkies gehad , maar ze is nu ouder en wijzer :-*
Door tieneke
#273259
[quote="diana"]
ja dat geloof ik
ik wist het toen ook nog niet hoor :-[
mijn teefje heeft oook de eerste 2 jaar brokkies gehad , maar ze is nu ouder en wijzer :-*
[/quote]
Hondje of vrouwtje ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door