Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2717953
Hallo :)

Ik voer sinds een aantal dagen kvv tot nu toe alleen Lotgering. Dit bevalt tot zover heel goed maar wil graag meerdere merken hebben. Daarom ben ik op zoek naar kvv verkooppunten in de omgeving Spijkenisse, zoek me suf maar kan amper wat vinden. Ben voornamelijk op zoek naar Alaska, All animal, Barfmenu, Darf, Vergulde hond compleet, Haaksbarf en eventueel Petsfish. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen?
Laatst gewijzigd door Joaquin op do 18 jul 2013, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#2717965
In vlinderveen, pet shop verkopen ze carnibest.

http://koopplein.nl/spijkenisse/1710236 ... eding.html

En daar zal je ongetwijfeld verkooppunten hebben voor bepaalde kvv`s.
Vorig jaar had ik contact maar ik weet niet meer voor welke dat was.

Hoogvliet,

Bas v/d heijden - smuldier
dierenspeciaalzaak meeuwenplaat - haaksbarf en duck (ik vind duck niet echt een kvv maar goed)
En dan op de zalmplaat bibi

Een Tinlo verkooppunt is bij mij om de hoek. (hoogvliet-middengebied)

Verder haal ik het een en ander op de markt hier.

Gr. Martin
Laatst gewijzigd door de redder op do 18 jul 2013, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#2718147
Tinlo en Carnibest verkopen ze bij de Pet's Place in Waterland, die zit naast die nieuwe C1000.
Haaksbarf, Alaska en CarniVoer verkopen ze bij die nieuwe grote dierenwinkel in het dorp. Naast de Halfords zit hij. :)
Haaksbarf verkopen ze ook bij de Jumper in Hoogvliet, vanaf de Spijkbrug naar rechts en dan bij de 2e rotonde rechtsaf :biggrin2:

Edit: Darf is te krijgen bij Janie's Dogsupport in Abbenbroek. Wel even bellen van te voren want het is geen winkel
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op do 18 jul 2013, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door