Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Rootje
#2718485
Sinds 5 maand zit onze hond volledig op Carnibest. Hiervoor gaf ik hem DogLoversGold.

De laatste tijd eet hij buiten vaak ontlasting, kan dit duiden op tekorten?

Wat ik wel eens heb gelezen: Als honden ontlasting eten kunnen ze een tekort aan kalium hebben...Hebben jullie een idee?
Door charmed
#2718608
Het hoeft niet persé aan een voer gerelateerd te zijn. Die van mij doen het af en toe ook. Normaal doen ze het niet, maar Whisper krijgt CB en Barfmenu die doet het soms. Prudence krijgt alleen Barfmenu die doet het soms (maar ja, die vangt ook heel soms een muis), en Phoebe krijgt alleen CB en die heb ik het nog niet zien doen?? Dus tja? Kan ook een periode zijn.
Door Iv
#2719956
Mijn hond eet poep vooral in de winter. Maar de honden van mijn vriendinnen doen het ook en die krijgen brokken.
Waarom weet ik niet, maar ik zou niet meer eten gaan geven als hij er goed uitziet. Wordt hij straks dik.
Door selma.
#2736431
Onze winnie  is gestart met een eliminatie dieet ongeveer 3 weken geleden, zij krijgt naturis haas compleet en nu sinds 3 weken probeert ze ook poep te eten onder het wandelen, ze heeft dit nooit bedaan op de brok. Ook eet ze heel veel gras. Ben eigelijk wel benieuwd of meer mensen deze problemen hebben gehad bij vlees.
Door Rootje
#2736532
Hallo Selma,

Sinds ik meer met eten varieer, eet hij geen ontlasting meer onder het wandelen  :)
3 dagen CarniBest Compleet en 2 dagen DogLoversGold brokken gemengd met de DogLoversGold Blikvoer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door