Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door JoepenLola
#2717991
Vandaag mijn lading Degomeat binnen,had bij mijn bestelling ook Bullepees besteld,wist ik veel dat dit vers was ipv gedroogd.
Zit nu met 5 verse Bullenpezen en nou is mijn vraag wat kan ik daar allemaal mee.
Kan ik ze zo geven als snack,kan ik ze eventueel zelf drogen in me droogmachine(bomann).
Wie helpt me even verder?? :biggrin2:
Door JoepenLola
#2718039
purple_ikke schreef: Drogen Lies ;)
Heeerlijk ik droog ze ook
Anne heeft er laatst ook wat van me gehad via de post haha

Wel al het vet eraf knippen is hier een topic over volgens mij ;)
Maar eh Aaf,heb een Bomann he,ben ik dan niet 3 weken aan het drogen??
#2718043
Je kan ze ook te drogen hangen onder een klamboe.
Bij mij zijn ze mooi droog in 24 uur ;)
Dat kan een bomannetje ook best hoor al zullen ze dan niet recht zijn maar krom maar kan die twee van jou het schelen hoe ze het opvreten haha  ;D
Laatst gewijzigd door purple_ikke op do 18 jul 2013, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine.
#2718511
Desnoods eventjes drogen in de Bomann tot de buitenkant droog is en dan ophangen in de schuur of zo. Doordat de buitenkant al droog is ook last van vliegen. Om ze echt lekker helemaal door en door droog te krijgen zodat ze echt hard zijn waardoor het een langdurig kauwmateriaal is hangen ze bij mij toch vaak wel bijna een week of twee in de schuur. Ligt uiteraard ook aan de luchtvochtigheid. Nu zal het sneller gaan denk ik. Vaak laat ik ze ook gewoon hangen tot ik er weer eentje nodig heb. Zo heb je ook geen gevaar dat het gaat schimmelen als ze toch niet helemaal droog zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door