Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door keetje
#2717238
Luna's nagels worden zo ontzettend lang. Ik ben al in de weer geweest met allerlei tangen en dremels maar het gaat niet lukken. Er is namelijk een probleem. Het leven loopt echt door tot in de puntjes dus alles wat ik er nu nog af haal gaat pijn doen, maar de nagels zijn gewoon veel te lang. Wat kan ik hier aan doen?
Door yorokobi
#2717253
Steeds een klein puntje eraf halen zodat het leven steeds meer terug trekt.
Dus nu een puntje en bijv over een paar dagen weer een puntje en dit een tijdje volhouden.
Door keetje
#2717273
Dus dat werkt? Dan ga ik dat maar doen hoewel ze het op het ogenblik dus helemaal niet meer leuk vind dat ik aan haar nagels zit. Dan maar iedere dag een paar nagels doen. Bedankt voor je antwoord. :)
Door nicolette
#2718168
Met een dremel kun je hele kleine stukjes eraf schuren. Felle zaklamp achter nagel houden en je ziet het leven goed lopen, zodat je precies weet hoever je kunt gaan. Het leven trekt vanzelf weer terug. Daarna goed bijhouden. Ik moet bij mijn hond ook elke 2 weken nagels vijlen. Hij loopt elke dag 4 uur en nog blijven die nagels doorgroeien.
Door keetje
#2718183
Bedankt voor je antwoord, ik heb vandaag 1 poot de nagels iets af kunnen vijlen is echt 1 of 2 millimeter. Het leven loopt helemaal tot het eind. Ik doe nu iedere dag maar een poot en zie dan wel of het terug trekt.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2718253
Vijlen werkt hier ook prima,maar wel uitkijken,je kan ook in het leven vijlen,maar bloed lang niet zo hard als met knippen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door