Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2716647
Waar koop je zo'n ding? Ik kan nog geen knoop aanzetten :-[ dus zelf maken gaat echt echt echt niet lukken..Maar ik vind ze wel heel erg leuk voor mn meisje.
Gebruikersavatar
Door kira
#2716649
Ik had hem via internet met Nina otterden spellen gekocht in ik denk begin 2008. Toen deed ik Google snuffelkleed hond te koop en kwam ik op een site.
Door Bliksembaasje
#2716709
Wat léuk zeg, nooit van gehoord, snuffelkleed, maar dit is ook echt iets voor mijn snuffelaar! Bedankt voor de tips!
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2716730
Ik kan dat met gemak zelf maken, maar ik neem/heb er de tijd niet voor. Maar er komt ooit zo'n kleed. En dan waarschijnlijk ook eentje met meer variatie. De honden vinden zulke spelletjes helemaal geweldig.
Door Suzanne
#2716731
Op de FB groep hersenwerk voor honden zijn er ook tig voorbeelden. Er zijn ook mensen die ze op verzoek voor anderen maken.

Die 'van Yvette' vind ik zeker een goed idee! ;-)

Suzanne
Door *Natasja*
#2716769
smulpaap schreef: En in de praktijk  :biggrin2:

Afbeelding
Mijn moeder heeft deze zelf gemaakt voor de honden, is niet moeilijk volgens mij.
Door smulpaap
#2716773
Hylos schreef: Wat leuk bedacht zeg!
Helaas is dat hier in 10 min gesloopt  :-X


Dat zal hij dan moeten leren , maar dat komt toch wel als je hond wat ouder is ? Samen oefenen baart kunst  ;)
Door *Natasja*
#2716777
smulpaap schreef:

Dat zal hij dan moeten leren , maar dat komt toch wel als je hond wat ouder is ? Samen oefenen baart kunst  ;)
En je doet het spelletje natuurlijk samen met je hond, als ik de honden alleen laat met dat kleed, gaan ze er waarschijnlijk ook aan lopen sjorren  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door