Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2716587
Zijn er mensen met ervaringen hiermee? Moet geïnjecteerd worden. Leek me makkelijker voor mijn kat als pillen en drank achtige na 2 keer wat dramatischer word. Maar wil niks bestellen als het nog in de kinderschoenen staat en het niet save is? Zijn er mensen met ervaringen hiermee?

Ik had namelijk een website gevonden waar deze ook op staan. Vroeg me af of bijvoorbeeld 500 pillen voor nog geen 50 euro duur is?
Laatst gewijzigd door lightning op di 16 jul 2013, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2716591
Die pillen zouden erg goedkoop zijn. De adviesprijs voor een pot van 250 Traumeeltjes ligt ergens rond de €38,-

Die ampullen bestaan al vrij lang, dus dat heeft geen last van kinderziekten oid.
Door lightning
#2716596
Geen idee, ik heb een link gevonden waar 500 stuks 47,50 zou zijn. en 250 stuks 26,73 voor dieren en 24,35 voor mensen? Ik zie geen verschil behalve dat er bij de ander staat voor dieren.

Heb jij wel eens die ampullen gebruikt?
Door lightning
#2716600
Zou je het gebruiken mocht het nodig zijn? Laat je het dan door je DA prikken? Bij de mijne moet ik nog maar zien of ze "zomaar" iets in spuit namelijk.

Ik weet niet of ik qua prijzen goed zit maar klinkt mij niet zo duur. Verzendkosten naar nederland zou zijn 2 euro? Moet nog goed kijken hoor.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2716619
Als iets nodig is dan spuit ik het er wel in ja, als het met pillen niet gaat. Als ik weet hoeveel en wat en hoe ik moet spuiten, dan spuit ik het zelf wel, tenzij het een bloedvat in moet, dat mag een da doen  :)

Waar komt het vandaan, welk buitenland bedoel ik dan?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2717377
Bij mijn vorige hond is het wel eens gespoten door de holistisch dierenarts.
Zij spoot kleine hoeveelheden op acupunctuur punten ter ondersteuning van een chiropractie behandeling.
De totale behandeling sloeg aan, maar of de Traumeel injecties daaraan hebben bijgedragen kan ik niet beoordelen.
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#2717514
Ik heb geen ervaring met inspuiten van traumeel, maar moest het mijn hond gewoon vloeibaar door t voer geven.
En de vorige keer heb ik de traumeel ook bij apo-rot besteld, keurig en snel gekregen. Was inderdaad goedkoper dan in nederland.
Door lightning
#2717530
BaiChèDol schreef: Ik heb geen ervaring met inspuiten van traumeel, maar moest het mijn hond gewoon vloeibaar door t voer geven.
En de vorige keer heb ik de traumeel ook bij apo-rot besteld, keurig en snel gekregen. Was inderdaad goedkoper dan in nederland.
Ok bedankt, dan weet ik in ieder geval dat het goed zit daar. Ze hebben veel meer dan alleen traumeel dus wie weet bestel ik wel meer. Klopt het dat de verzendkosten maar 2 euro zijn?
Door flodder en dwarrel
#2717638
Sanyo schreef: Bij mijn vorige hond is het wel eens gespoten door de holistisch dierenarts.
Zij spoot kleine hoeveelheden op acupunctuur punten ter ondersteuning van een chiropractie behandeling.
De totale behandeling sloeg aan, maar of de Traumeel injecties daaraan hebben bijgedragen kan ik niet beoordelen.
Flodder krijgt het ook wel eens zoals hier boven beschreven en reageert daar goed op

voor Moos ( kat ) heb ik druppels die ik eerst in kokend heet water doe zodat de alcohol verdampt daarna is het geen probleem
Door NancyS
#2719240
lightning schreef: Geen idee, ik heb een link gevonden waar 500 stuks 47,50 zou zijn. en 250 stuks 26,73 voor dieren en 24,35 voor mensen? Ik zie geen verschil behalve dat er bij de ander staat voor dieren.

Heb jij wel eens die ampullen gebruikt?

De potenties zijn anders , voor dieren gebruiken ze hogere potenties.
Gebruikersavatar
Door BaiChèDol
#2719268
Klopt, er is wel degelijk een verschil tussen de vet-versie en de gewone versie. Volgens mij is hier zelfs een apart topic over geweest.
Ik houd het altijd bij de Vet-versie
Gebruikersavatar
Door nova
#2719381
Duitse apotheken mogen niets over de grens sturen wat hier niet geregistreerd is
Traumeel voor dieren , en dat zijn de 500st. potten, die zijn in Nederland niet geregistreerd, en bedrijven mogen dat dusniet naar Nederland verzenden.

Wil je  toch die tabl. dan heb je de tussenkomst nodig van iemand die in Duitsland woont.
De Traumeel voor dieren  bestaat ook uit andere  bestanddelen, , meer ingrediënten en andere potenties
Ik heb zelf geprobeerd om het in een pakketsttation te laten aankomen, in een postkantoor kort bij de grens  maar daar heb  weer een Duits  telefoonnummer voor nodig , wat geregistreerd staat op een Duits adres.
Kortom, je kunt daar als Nederlander niet zomaar bestellen  :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#2719383
lightning schreef: Ok bedankt, dan weet ik in ieder geval dat het goed zit daar. Ze hebben veel meer dan alleen traumeel dus wie weet bestel ik wel meer. [Klopt het dat de verzendkosten maar 2 euro zijn?

Dat geldt alleen voor verzenden binnen Duitsland ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door