Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2715649
wie weet waar je die ook al weer kunt kopen?
ik kan alleen diegene vinden voor op het K9 tuig maar dat zoek ik niet, ik zoek echt die dingen voor aan de riem.. lekker groot en duidelijk aub :P
Door arenda
#2715653
Bestaat er ook zoiets voor paarden? Geen kinderen opzetten of zo... Mijn dochter kon vandaag nog maar net voorkomen dat er een achterlijke gladiool zijn kind op haar ruim 1-jarige hengst zette.... Hij had t kind er al boven hangen, maar met een heel boze brul kon mn dochter m stoppen... Wat is dat toch met mensen, die altijd maar overal aan moeten zitten. Een hond niet aaien moet toch ook gewoon normaal zijn? 
Ik vraag me wel af, zou zo n riem echt helpen?
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2715654
niiiet?!  :o wat een rare mensen joh!!

ik weet niet of het echt helpt maar als ze niet luisteren krijgen ze toch echt de niet lieve kant van mij te horen en zien :P
ik krijg vrijdag een aantal dagen een pup van mijn nest te logeren en wil niet dat iedereen haar aait als ik aan het trainen ben dus ik ga het eens proberen
Door arenda
#2715660
Ja, baat het niet, schaden doet het zeker niet. Ik blijf even meelezen, want ik ben de bemoeizucht van anderen ook een beetje zat. Ze proberen zelfs boven die pitbull van ons te hangen. Nu zou die echt niks doen, maar afschrikken doet ie schijnbaar ook niet :-p Gelukkig aan de ene kant, maar aan de andere kant, hij wordt gek als ie mensen ziet, want die zijn allemaal zo leuk, zo lief, zo aardig... en luisteren...ho maar... Dreamer met haar blonde lokken, gaat gewoon stoïcijns de andere kant uitkijken en blijft netjes onder appèl, dus daar zijn de mensen wel snel op uitgekeken. Maar zou dat toch ook wel graag bij Dyson hebben.... Die is zo sterk dat ie gewoon met rust gelaten moet worden om mij nog een beetje heel te houden... :-X
Door Nadia
#2715670
Ik was een paar dagen geleden aan het twijfelen of ik ze daar zou kopen.
Nu heb ik opzich geen last van overmatige aaiers. Maar in sommige trainingssituaties lijken ze me wel handig.

Laat me even weten hoe ze bevallen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2715690
Ik gebruik er 1, maar je hebt altijd van die grapjassen die dan dichterbij komen omdat ze zgn niet goed kunnen lezen wat er staat en dan alsnog een poging tot aaien doen. :-X Verder zijn ze best wel handig in gebruik, omkeerbaar en met klittenband aan je riem vast te maken. En wasbaar.
Door pallas
#2715696
Ik zou er wel eentje willen met "aaien?? JA GRAAG!" voor Nox. Omdat ze zwart en ruig harig is wordt ze altijd als eng gezien...tot groot verdriet van mijn meisje die graag met iedereen wil knuffelen, maar dat natuurlijk niet uit zichzelf mag doen van mij en dan maar braaf mee loopt :(
Door Irish
#2715706
Nadia schreef: Irish hier op barfplaats verkoopt ze. Althans is verkoop punt.
Ik meen dat Yvette er ook verkoopt.
Hihi, je bent me voor zie ik nu pas  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#2715712
pallas schreef: Ik zou er wel eentje willen met "aaien?? JA GRAAG!" voor Nox. Omdat ze zwart en ruig harig is wordt ze altijd als eng gezien...tot groot verdriet van mijn meisje die graag met iedereen wil knuffelen, maar dat natuurlijk niet uit zichzelf mag doen van mij en dan maar braaf mee loopt :(
Als je hem omdraait staat er Aaien eerst vragen, dus dat betekend dat de hond bijna altijd geaait mag worden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door