Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#2715277
Grote beer is fysiek loops en was vanochtend ziek. Niet eten en niet op willen staan. Dierenarts gebeld, die had geen dienst en weekendpost kende ik niet. Ronald gebeld voor nr van Sneek. Uitgelegd dat er geen vloeiing was en al wel de hele week een grote tut loeien etc. Konden direct komen. De baarmoedermond is gesloten en op de echo was een vergrote mild te zien en onrustige baarmoeder ,te rommel. Ze is ingespoten met een middel dat de baarmoedermond moet openen, een pijnstiller en zekerheidshalve ab. Morgen weer een echo en onderzoek. Is het dan niet verbeterd volgt er dan waarschijnlijk een ok.

Duimen dat de middelen helpen en ze opknapt. We zitten er met argusogen op want ik vindt het niets.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2715335
jeutje, das schrikken zeg met grote beer  :'(

Als jullie moeten wachtten of zo voor onderzoek of weet-ik-veel mogen jullie dat natuurlijk ook onder het genot van een bakkie hier komen doen hè? Ik woon vlak bij Paul ;-)

sterkte met grote beer en een knuf voor de schrik voor jullie zelf  :-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2715339
kira schreef: Grote beer is fysiek loops en was vanochtend ziek. Niet eten en niet op willen staan. Dierenarts gebeld, die had geen dienst en weekendpost kende ik niet. Ronald gebeld voor nr van Sneek. Uitgelegd dat er geen vloeiing was en al wel de hele week een grote tut loeien etc. Konden direct komen. De baarmoedermond is gesloten en op de echo was een vergrote mild te zien en onrustige baarmoeder ,te rommel. Ze is ingespoten met een middel dat de baarmoedermond moet openen, een pijnstiller en zekerheidshalve ab. Morgen weer een echo en onderzoek. Is het dan niet verbeterd volgt er dan waarschijnlijk een ok.

Duimen dat de middelen helpen en ze opknapt. We zitten er met argusogen op want ik vindt het niets.
Pffff bah bah bah...
Ik duim als een bezetene, hopen dat de middelen helpen!
Kom op, grote Beer!  :-\ :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#2715376
de Meiden schreef: Vind dit ernstig klinken, hopelijk slaan de meds aan... en daarna toch laten castreren ?
Das lastig, ze heeft schildklierproblemen en dat is een tegen. Ze kan niet tegen narcose, dat is een tegen. En tot op heden zijn al mijn geholpen dames met veel complicaties gegaan om vervolgens kort daarna aan kanker te overlijden, dat maakt mijn gevoel tegen. We wachten voor nu af en als het nu goed komt gaan we weer dubben. Geen idee waarom nu de baarmoedermond gesloten blijft.
Door miik
#2715459
Wat een zorgen !

Ik weet dat het middel dat gebruikt wordt om een abortus op te wekken ook "off label" wordt gebruikt om de baarmoeder mond te laten openen...misschien dat even navragen !
Kan zo snel niet op de naam komen, maar ik weet dat het vaker gebruikt wordt !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door