Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#271347
Zijn er hier veel mensen die zelf halen en hebben jullie trouwens nog tips of informatie voor me? Wat voor prijzen betalen jullie?
En moet je 100 kg van hetzelfde voer kopen om in aanmerking te komen voor korting of mag je bijvoorbeeld ook 50 kg carnibest actief en 50 kg natuur halen?

Ik dacht dat de dierenwinkel in Zeist waar ik mijn Carnibest vandaan haal best redelijk was qua prijs. Nu we een grote vriezer hebben gekocht, kunnen we ook grotere hoeveelheden tegelijk invriezen maar toen ik vroeg of ze nog iets aan de prijs konden doen als ik bv 100 kg in een keer bestelde, zeiden ze dat dat niet kon omdat ze het al praktisch tegen kostprijs verkopen.

Dat blijkt dus wel mee te vallen; ik betaal geloof ik 2,95 euro voor een kilo natuurvoeding en ik hoorde van mensen die het zelf halen dat het boven de 100 kg 2,30 kost. Dus 100 kg halen scheelt 65 euro! Daar haal ik mijn benzine wel uit zo te zien...

Dus ik ben aan het overwegen om zelf een keertje te gaan halen en ik vroeg mij af of er mensen zijn die dan meteen ook willen bestellen omdat ze misschien in hun eentje niet boven de 100 kg uitkomen. Ik heb niet zo'n grote auto dus als het echt veel wordt, moeten we daar nog een oplossing voor vinden maar ik denk dat 10-12 zakken nog wel moet lukken (en dan terugrijden zonder de verwarming aan ;D.

Wie doet er mee?
#271362
[quote="willemiep"]
En moet je 100 kg van hetzelfde voer kopen om in aanmerking te komen voor korting of mag je bijvoorbeeld ook 50 kg carnibest actief en 50 kg natuur halen?
[/quote]

Nee, je hoeft niet perse meer dan 100 kg van hetzelfde te kopen (let op he, die korting is bij meer dan 100 kg). Aktief, Natuur en Light hebben dezelfde prijs, dus dan maakt het niet uit als je bijvoorbeeld 70 kilo van het ene haalt en 35 kilo van het andere, als het maar boven die 100 kg uit komt.
De andere soorten hebben weer andere prijzen, maar als ik bijvoorbeeld 60 kilo Natuur, 60 kilo Aktief, 20 kilo Lam rijst en 20 kilo Kip rijst haal, krijg ik op de Lamrijst en Kip rijst ook korting, terwijl dat toch duurdere soorten zijn. Niet dat ik de Lam rijst en Kip rijst dan voor dezelfde prijs krijg als Natuur en Aktief hoor, maar toch.

Ik weet niet of de prijzen per 1 januari nog veranderd zijn, maar tot vorig jaar december betaalde ik iig 2,30 de kilo voor Natuur, Aktief en Light en 2,60 de kilo voor Lam rijst en Kip rijst, bij afname van meer dan 100 kilo.
#271490
Ik wil wel met je meedoen hoor, ik kan zo'n 25 kilo kwijt.
Ik heb eigen vervoer, dus we hoeven alleen maar een datum te prikken. Stuur me anders een pb' tje als je wilt. Ik kan alleen op z'n vroegst as vrijdag of van het weekend, niet door de weeks (werk).

:D
#271496
dus scheeld het wel ,
wanneer mensen kunnen combineren .
en het zo te regelen dat ze samen inkopen .
en aan de andere kant begrijp ik de verkooppunten ook wel dat ze dr e.a op doen , omdat ze natuurlijk ook moeten halen en het op slaan .
gelukkig hebben we de keus het wel of niet via tussenhandel te kopen
#272778
Ik ga eind april weer. Ik haal voor mijn eigen honden altijd minstens 120 kilo, dus die korting heb ik sowieso. Maar als er mensen van de korting mee willen genieten, wil ik tegen die tijd wel ff een seintje geven als ik ga, dan kunnen we iets afspreken.
#273878
Ik heb wel interesse! Ik woon in Maarn. Ik ben bijna door de Carnibest heen en kan wel wat gebruiken. Ik was van plan om volgende week een kilo of 40 te halen, maar voor extra korting sta ik natuurlijk altijd open!
#275062
[quote="Sander"]
Ik heb wel interesse! Ik woon in Maarn. Ik ben bijna door de Carnibest heen en kan wel wat gebruiken. Ik was van plan om volgende week een kilo of 40 te halen, maar voor extra korting sta ik natuurlijk altijd open!
[/quote]

Helaas; ik heb je bericht niet meer gezien; om 14.00 had ik trouwens de bestelling al doorgemaild. Volgende keer beter... Ik zal hier ook wel weer een bericht neerzetten als we weer gaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door