Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2714815
Heeft iemand een linkje naar een nylon bench met stevig gaas?
Ik heb er nu één gekocht met waardeloos gaas waar ze zo de gaten inslaan met hun poten. De doggyride heeft bv van dat stevige gaas wat tegen een stootje kan. De pest is dat je op al die websites de kwaliteit niet kan beoordelen.
Door miik
#2714818
Ik heb alleen maar met slecht gaas  8) Dus daar heb je niks aan !
Ik weet dat Irene (van de KC) een hele goede heeft, anders moet je even bij dierenwinkel Ringe vragen, die zit volgens mij bij jou om de hoek !
Door Alba
#2714825
miik schreef: Volgens mij heb ik deze, maar die is niet stevig hoor  :-X
Toevallig heeft 1 van onze pupkopers deze net gekocht voor hun hond en zij was er blij mee. In welk opzicht vind jij 'm niet stevig? Gaas, canvas, hoe stevig hij staat, etc?
Het blijft natuurlijk canvas, het is geen metaal of plastic. Ik denk dat je ook moet kijken naar je hond en waarvoor/wanneer je het wil gebruiken. Mijn dames liggen op shows ed altijd canvas benches. Als ik nieuwe moet kopen, is dat omdat de ritsen na een paar jaar slecht worden, niet omdat de honden iets hebben gesloopt.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2714842
Ik gebruik de reisbenches van Hunter, lekker stevig en daar komt Flow iig niet zomaar doorheen.
Door Kinnie
#2714854
Ik heb een rooie, volgens mij van beestenspul of witjes, weet het niet meer.
Ik kan niet vergelijken, dus geen idee of het gaas stevig is, of niet.. Bij mij is hij in ieder geval na een aantal jaren gebruik nog steeds heel, het gaas dan. De rist heeft het wel begeven, maar eigenlijk pas kort geleden. Sem heeft er als pup ook in gezeten..
Ik ga even voor je zoeken..
Door Cindy de Wolf
#2714861
*Dorothea* schreef: Die ziet er stevig uit, is het gaas ook nagelproof?
Tot op heden wel. En Smokey heeft het toch ook echt al wel geprobeerd maarja Smokey is natuurlijk een veel kleiner hondje dan een dalmaat. Daarnaast zit er een buizen frame in waardoor hij ook echt heel stabiel is, ze kunnen dus tegen de zijkant aan gaan liggen zonder om te kiepen. Dat maakt hem wel pak m beet 300 gram zwaarder dan een 100% canvas bench.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2714864
Kinnie schreef: Die ik bedoel en heb, is volgens mij die van witjes verzendhuis. De rode rechthoekige met rechte bovenkant.
De link is niet te kopiëren, want die wijzigt niet, blijft http://www.witjesverzendhuis.nl staan
je bedoelt de starlight? Die heb ik nu dus....
Door Kinnie
#2714866
Ja starline idd.

Oh echt, haha, nou dan heb ik voorbeeldige honden die niet met hun nagels in het gaas zitten te porren denk  ik :)
Door Lil
#2714872
Ik heb met zo'n stalen buizenframe en die vind ik veel steviger dan de anderen. Maar stoffen benches zijn echt alleen voor brave honden geschikt vind ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door