Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Jolan
#2714025
Gisteravond was ik Daisy dr tandjes aan het bekijken en toen ik met mijn vinger haar wang aan de kant haalde voelde ik een bult.
Hij zit onderaan haar wang (aan de binnenkant van haar mondje) en is best hard en ik kan hem niet bewegen.
Ik voel hem enkel aan de binnenkant, als ik aan de buitenkant van haar mondje voel dan vind ik niks.
Heeft iemand hier wel eens zo'n soort bultje gehad bij zijn/haar hond?

Ik twijfel of ik meteen vandaag bij de dierenarts aan de bel moet trekken of dat ik even in de gaten moet houden of hij groter gaat worden.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#2714370
Nee, heb ik nog nooit gezien of van gehoord. Ik zou het even laten checken door een dierenarts, al is het voor je eigen gemoedsrust.
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2714375
Ik ben naar de da geweest, inderdaad voor mijn eigen rust want die had ik echt niet meer.
We moeten het in de gaten houden, maar ze denkt niet dat het iets ergs is, waarschijnlijk heeft ze op haar wang gebeten (tussen haar kaakjes gezeten) net zoals wij wel eens hebben...
Dus een hele opluchting, al blijf ik dat ding wel in de gaten houden en zal ik blij zijn als het weg is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door