Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door elizaH
#2711758
Onze dwergschnauzers is nu bijna 12 weken en eet darf eco met markreel een keer in de week .
Nu is haar huid als je krabt heel er schilverig ,ik heb al advies gekregen met teer shampoo wassen .

Maar ik krijg het gevoel dat ze iets mist met het eten .
Of is het iets anders
Mijt was het niet dat heeft de d.a. al onderzocht.

Alvast bedankt voor het mee denken
Door Iv
#2713386
Mex had ook een droge huid en daardoor veel jeuk in bepaalde periodes. Zelfs op zijn oren. Ik gaf toen nog brokken. Via het kooikerforum kreeg ik de tip om naar vlees over te stappen. Ik weet niet of het toevallig is, maar geen schilfers hier meer. Ik geef verschillende diersoorten. Ook eend en makreel.
In de tijd van schilferigheid had ik ook een lotion/shampoo voor de droge huid voor honden gekocht.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2714493
Er zijn meerdere merken visolie die je kunt geven als aanvulling op DARF. Ik zou zelf voor een Omega 3 olie gaan. Daarnaast kan je jouw hond ook eens met Leisteenshampoo wassen dat is een natuurlijke shampoo die de vochtbalans in de huid niet aantast maar wel goed helpt bij verschillende soort problemen op de huid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door