Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Iv
#2710563
Ik Barf nu ongeveer 5 weken. Heb Mex eerst Carnibest gegeven, want dat kent hij wel. Vindt hij heerlijk. Toen heb ik Barfmenu gekocht. Konijn vond hij niks, dus deze rol gisteren aan mijn buurvrouw gegeven. Haar hond houdt er wel van.
Maar gisteren, vrij kort na zijn eten, gooide Mex er alles uit. En vandaag had hij diarree.
Enige idee waarom dit is? Hij had zelde diarree en zijn eten er allemaal uitgooien ken ik ook niet van hem.
Ik geef hem iedere maaltijd wat anders. Ik heb natuurlijk, eend, kip en makreel.
Vanavond kip gegeven, hopelijk is de diarree morgen over.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2711845
Kan mss ook met de warmte te maken hebben.
Was het de makreel versie? Mss kan hij daar niet goed tegen of vind het niet zo lekker :)
Door Iv
#2712709
Hij vindt de makreel heel lekker.
Maar misschien had hij die dag zowel eend als makreel gekregen en was dit te ver. Deze twee dieren heeft hij hiervoor nooit gegeten.
Nu die ik op een dag kip en makreel en de andere dag eend en natuurlijk Barf.
Kijken of dat scheelt.
Vandaag heeft hij voor het eerst in zijn leven nog niet gepoept? Ik blijf me verbazen sinds hij vlees krijgt, hoe verschillend per dag zijn ontlasting is.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2712919
Grote kans dat hij gewoon nog moet wennen maar er bestaat ook een kans dat hij niet goed tegen een bepaalde diersoort kan. Misschien is het een idee om elke dag op te schrijven wat je hem geeft en hoe zijn ontlasting daarop is.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2713093
Dus als ik het goed begrijp had hij die dag ervoor zowel eend als makreel gehad. Grote kans dat dit niet zo'n goede combi voor hem was. Zowel eend als makreel is vrij vet. En zoals Angelique al zegt, heel veel honden die reageren vaak al op makreel.
Door Iv
#2713379
Geen diarree meer. Is maar een dag geweest, waarschijnlijk die dag eend en makreel gegeven. Ik doe nu eend samen geven met natuurlijk Barfmenu en makreel met kip.
Hij vind makreel heerlijk. Ik ook trouwens
Door Hondje_
#2724567
Zowel mijn hond als de kat kunnen beiden niet tegen de Tinlo Makreel helaas.
Ze vonden het idd erg lekker maar helaas diarree (hond) en overgeven (hond en kat).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door