Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2712022
Zelf ben ik onder andere in het bezit van een Duitse herder. Ene heup is iets minder dan de andere. Omdat de hij zwaar belast wordt (KNPV) geef ik voor de zekerheid glucosamine/msm bij van fides.

Zou graag een glucosamine middel geven van puur. Zijn deze goed? En welke kan ik het beste nemen?

Puur dyspla, Puur arthro of Puur glucosamine ?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2712267
Ik heb geen ervaring met de spullen van puur. Wij gebruiken phytonic joint comp en doils joint olie. Voor de operatie zagen we met deze supplementen al een enorme vooruitgang bij Oscar. Nu na de operatie (bekkenkanteling) blijven we het geven.

De phytonic joint comp vindt Oscar niet zo lekker, maar we doen dat over zijn spier of orgaan en dan eet hij het wel op.
Door Lizzy
#2712315
DebbieV schreef: Zelf ben ik onder andere in het bezit van een Duitse herder. Ene heup is iets minder dan de andere. Omdat de hij zwaar belast wordt (KNPV) geef ik voor de zekerheid glucosamine/msm bij van fides.

Zou graag een glucosamine middel geven van puur. Zijn deze goed? En welke kan ik het beste nemen?

Puur dyspla, Puur arthro of Puur glucosamine ?
Puur Dyspla en Puur Arthro zijn homeopathische middelen en bevatten geen glucosamine.
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2712460
Lizzy schreef: Puur Dyspla en Puur Arthro zijn homeopathische middelen en bevatten geen glucosamine.
Heel erg bedankt. Dan is de keuze makkelijk. We gaan kijken hoe hij het op de glucosamine doet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door