Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Migudu
#2711373
Bij welke leverancier bestellen jullie de kvv? Of kopen jullie het op een andere manier?


Groetjes,
Gerda
Door Migudu
#2711412
Hahahaha, ja voor jou wel. 8)
Ok, bij welke landelijk leverende leverancier bestellen jullie?

Gerda
Door Jantina
#2711823
Eerder altijd regionaal en diverse merken/smaken maar met gemiddeld 4 euro per rol werd dat toch een kostenplaatje hoor. Met een groep nu Degomeat geprobeerd (best4dogs) en dat ging super. Dus nu is vandaag de extra vrieskist gekomen en morgen komt de megavoorraad Degomeat  :D. Ik zal er wel nog andere merken bij voeren hoor, maar de basis is dan financieel iets aantrekkelijker.
Door Borke
#2726355
Ik bestel bij een regionale leverancier die hier 1 of 2-maandelijks kvv voor de katten, beetje voor Sofi en grit voor de katten bezorgd en 2x per jaar ook nog Lola met de tondeuse bewerkt.
Ik kan haar bij iedereen in de regio groot Den Haag (ik zit in Zoetermeer) aanbevelen!
Door madrike
#2733830
Misschien een beetje laat maar ja vakantie...........
Caroba rijdt met 2 diepvrieswagentjes door heel Nederland.
Ze hebben een beperkt assortiment maar leveren gratis bij bestellingen vanaf 25 euro.
Wij bestellen er altijd DARF  Eko voor onze colliedames en zijn heel tevreden over de service.
Als we een keertje niet thuis kunnen zijn op de geplande levertijden (te volgen op hun website)
laten we gewoon de schuurdeur open. Daar staat een vriezertje speciaal voor het hondenvoer.
Bij thuiskomst vinden we dan ons vriezertje keurig ingeruimd.
Superservice  (en nee ik heb er geen aandelen  ;))
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2733834
Normaliter alles bij www.petspassion.nl

Gratis bezorging in Leeuwarden, goede service, snelle levering en niet duur!

Verder koop ik momenteel smuldier gewoon in de supermarkt. En binnenkort wat kvv bij degomeat.nl.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2734975
[quote="madrike"]
Misschien een beetje laat maar ja vakantie...........
Caroba rijdt met 2 diepvrieswagentjes door heel Nederland.
Ze hebben een beperkt assortiment maar leveren gratis bij bestellingen vanaf 25 euro.
Wij bestellen er altijd DARF  Eko voor onze colliedames en zijn heel tevreden over de service.
Als we een keertje niet thuis kunnen zijn op de geplande levertijden (te volgen op hun website)
laten we gewoon de schuurdeur open. Daar staat een vriezertje speciaal voor het hondenvoer.
Bij thuiskomst vinden we dan ons vriezertje keurig ingeruimd.
Superservice  (en nee ik heb er geen aandelen  ;))
[/quote]

+1. zeer tevreden over Caroba. :)
Door millyckk
#2736138
Ik zit een beetje te surfen en kwam toevallig hier terecht  :) In Beekbergen zit Roos van Via Natura, die heeft een aantal kwalitatief goede merken KVV en bezorgt ook nog eens!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2737679
[quote="Els en Max"]
+1. zeer tevreden over Caroba. :)
[/quote]
+ nog 1, alleen haadel ik het er zelf af, krijg je 10% korting  ;)(ivm overlijden hond nu even niet geweest, maar zie nu niet meer op de site over het zelf afhalen en de korting ???)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door